Trond Olav Løkken Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hollandske Amerikalinje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Mye crusetrafikk om dagen. Flott foreviget i vakker natur. :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Et flott bilde med god komp, men det virker litt mørkt på min skjerm. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Liker kompen her! Sees vel som nokså mørkt , iallefall på min skjerm vanlige bærbare. Kalibrering har jeg ikke så mye greie på gitt.... (iallefalle ikke ennå, men har sett dette bildet på 3 Pc'er og en iPad, og det ser nokså likt ut på alle disse iallefall....., altså mørkt.) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Liker kompen her! Sees vel som nokså mørkt , iallefall på min skjerm vanlige bærbare. Kalibrering har jeg ikke så mye greie på gitt.... (iallefalle ikke ennå, men har sett dette bildet på 3 Pc'er og en iPad, og det ser nokså likt ut på alle disse iallefall....., altså mørkt.) Takker for tilbakemeldinger! Jeg finner ut at begge stasjoner er feiljusterte. En for lys, den andre for mørk. Vanligvis bruker jeg en bærbar med ekstra god skjermoppløsning, men den er ute på lån. Skal ta rede på kalibrering, ellers blir det mye bomredigering fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg