Skipstrixy Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg bare lurte litt på DET kipeste som har skjedd med noen av dere brukere der ute ? For min del må det være når jeg greide å knekke hånda på dag 2 av en 14 dagers skiferie jeg og kompisgjengen min hadde til de Franske Alper for to år siden. Jeg måtte sitte i baren resten av ferien etter å ha fått lappet sammen igjen et åpent brudd. DET er noe av det kipeste som har hendt meg. Forøvrig førte også dette til en forholdsvis lang sykemelding i lærlingetiden min. Ny alpetur er bestillt til Vinteren, denne gangen i Østerike! Hva er det kipeste som har hendt deg? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Meg selv, kan du si. Den personen jeg var for 2 år siden har gjort at jeg står fast i livet nå. Endret 26. juni 2012 av NutrL Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Meg selv, kan du si. Den personen jeg var for 2 år siden har gjort at jeg står fast i livet nå. Ahh, det er nok kjedelig å tenke på. Men er tross alt den personen du ER nå som skal ta deg videre, så kjør på! Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Kjipeste som har skjedd i mitt liv var å dra på Utøya 20. Juli, kose meg der i to dager til den 22. Dagen da jeg så min bestevenn, søster og mange andre venner bli skutt rett foran meg. Det kommer aldri til å bli noe som er "kjipere" enn det. Endret 27. juni 2012 av want2havebody 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå