Gå til innhold

Hva synes du om Bare Egil Band?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker slenge opp noen av deres sanger nå iblant, og lar sangen spilles om den kommer på min tilfeldige spilleliste, men er ikke som før, at jeg sitter og hører gjennom og skriver av teksten akkurat. Men de er jo morsomme ja, i en viss utstrekning :)

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Jeg kunne HELE teksten til "Selvportrett etter elliminasjonsmetoden" før... :woot: Den er helt konge!

 

Har noen sett "Vrøvl og Fanteri i Bare Egil By" live, f.eks. på Brygga i Tønsberg i fjor eller på diverse studentkroer e.l.?

 

GENIALT! :yes:

 

Edit: Dårlig formulering (er vel ikke mye bedre nå, men er trøtt)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt "Skyting?"

 

En omskriving av tagging, fordi noen hadde laga et kulehull i den ruta som var ved siden av den som hadde blitt tagga på.

 

"Hvis du dynes skyting er så tøft, så skal jeg ta og stappe ei hagle så langt opp i ræva på deg at det kiler på drøvel'n når jeg trekker av, og blod og hjernemasse står som en fontene 15 meter til værs..."
Lenke til kommentar
Noen som har hørt "Skyting?"

 

En omskriving av tagging, fordi noen hadde laga et kulehull i den ruta som var ved siden av den som hadde blitt tagga på.

 

"Hvis du dynes skyting er så tøft, så skal jeg ta og stappe ei hagle så langt opp i ræva på deg at det kiler på drøvel'n når jeg trekker av, og blod og hjernemasse står som en fontene 15 meter til værs..."

 

Var på en konsert med Bare Egil Band for et par år siden. Der framførte han bl.a. den "milde" versjonen av Tagging. "Hvis du synes det er så gøy å tagge, kan du ikke heller gå og tagge et annet sted?"

Etter Tagging fortalte han historien om at noen hadde skutt hull i en annen rute, og at han hadde skrevet en ny låt kalt "Skyting". Fikk et nytt latteranfall da han framførte den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...