Zemeckis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei Jeg lurer på hva du synes om Bare Egil Band?Synes at det er dritt kult,spesielt Tagging og Arne går mot døra er de to beste fra Bare Egil Band.Hva synes du? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Joa... de var morsome når de kom. Men går fort lei av dem :-? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Bruker slenge opp noen av deres sanger nå iblant, og lar sangen spilles om den kommer på min tilfeldige spilleliste, men er ikke som før, at jeg sitter og hører gjennom og skriver av teksten akkurat. Men de er jo morsomme ja, i en viss utstrekning Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hør "Krise", deretter "Motkrise". Genialt :-) Ellers liker jeg Arne og Tagging også. Bare Egil er genial, for selv om tekstene virker dumme og banale ved første gjennomlytting, er de ganske glupe. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har digget Bare Egil Band siden 1996 en gang. Fikk latteranfall da jeg hørte "Tagging" for første gang. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Bare Egil Band simply rulez da world Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg kunne HELE teksten til "Selvportrett etter elliminasjonsmetoden" før... Den er helt konge! Har noen sett "Vrøvl og Fanteri i Bare Egil By" live, f.eks. på Brygga i Tønsberg i fjor eller på diverse studentkroer e.l.? GENIALT! Edit: Dårlig formulering (er vel ikke mye bedre nå, men er trøtt) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har digget Bare Egil Band siden 1996 en gang. Fikk latteranfall da jeg hørte "Tagging" for første gang. Fikk en ganske latterfall jeg og,fikk tårer i øynene av latter,helt konge låt Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Bare Egil Band er jo supert det Hørte på Arne en god del før i tida. Helt konge! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Egil har mye tøft. Duplex har i det hele tatt utrolig mye tøft. Jeg er spesielt glad i "Trommer'n & Egil - Gartner Gretten & Gartner Glad" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Bare egil band er jo konge! Men Arne er ikke noe kul... Den var kul en stund når jeg var 12 år elns., men synes ikke den er spesielt bra nå liksom... Men Speider'n, Asfalt og Tagging er jo GENIALE! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Liker best Arne- mellom bakkar og berg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Asfalt er jo en hit Jepp Mange ville rå sanger ifra de... Speidern Asfalt Tagging Arne Mange konge sanger...får vell laste de ned igjen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sko er slett ikke verst den heller! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Noen som har hørt "Skyting?" En omskriving av tagging, fordi noen hadde laga et kulehull i den ruta som var ved siden av den som hadde blitt tagga på. "Hvis du dynes skyting er så tøft, så skal jeg ta og stappe ei hagle så langt opp i ræva på deg at det kiler på drøvel'n når jeg trekker av, og blod og hjernemasse står som en fontene 15 meter til værs..." Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Noen som har hørt "Skyting?" En omskriving av tagging, fordi noen hadde laga et kulehull i den ruta som var ved siden av den som hadde blitt tagga på. "Hvis du dynes skyting er så tøft, så skal jeg ta og stappe ei hagle så langt opp i ræva på deg at det kiler på drøvel'n når jeg trekker av, og blod og hjernemasse står som en fontene 15 meter til værs..." Var på en konsert med Bare Egil Band for et par år siden. Der framførte han bl.a. den "milde" versjonen av Tagging. "Hvis du synes det er så gøy å tagge, kan du ikke heller gå og tagge et annet sted?" Etter Tagging fortalte han historien om at noen hadde skutt hull i en annen rute, og at han hadde skrevet en ny låt kalt "Skyting". Fikk et nytt latteranfall da han framførte den Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 egil hersker! tøffere enn Rune Gerhardsen og dattera hans Marthe. tøffere enn de fleste. tøffere enn toget? ikke umulig... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bare Egil Band er dødsbra! Det er bra han ikke forsvant helt etter at han oppløste seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå