Shiv73 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Burde jeg kjøpe en H100 i push pull som inntak, eller H80 push pull outtake? Jeg har en silverstone raven rv02 som vist på bilde her http://goo.gl/PE8GJ . Og har funnet ut at jeg kan bore to hull i 180 vifta får å få plass til en H100 (blir vifta til høyre som blir boret). men det som jeg bekymrer får er at andre deler på hovedkote kan bli for varme. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 H100 push og inntak. Push/pull er det egentlig liten mening i på en så tynn radiator, men hvis du er særdeles støyallergisk så kan p/p ha sin hensikt hvis du kjører viftene på veldig lavt turtall/5-600rpm. 1 Lenke til kommentar
Shiv73 Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 H100 push og inntak. Push/pull er det egentlig liten mening i på en så tynn radiator, men hvis du er særdeles støyallergisk så kan p/p ha sin hensikt hvis du kjører viftene på veldig lavt turtall/5-600rpm. Vet du om det vil bli ustabile temperaturer i andre deler i pc? Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei, så lenge det er luft i bevegelse inne i kabinettet og helst en form for exhaust vil det ikke være noe problem, men det kommer litt an på hva du har av komponenter. Noe kritisk vil det uansett ikke føre til. 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg bruker selv H100 som push/pull hvorav den suger luft fra innsiden av kabinettet og dyttet den ut. Men for å ytterligere redusere temperaturen så snudde jeg også viften på baksiden av kabinettet til å dytte kjølig luft fra utsiden og inn som derav blåser rett mot rørene og H100 viftene på innsiden. Push/pull reduserte temperaturen en del over kun to vifter (husker ikke nøyaktig hvor mye) så det er verdt det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Vannkjøling i RV02 er generelt lite ideelt, men H80 er det beste du kan kjøre av ferdigsett siden det å skru hull i viftene høres særdeles dumt ut. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvorfor må du skru hull i viftene? Jeg fant et bilde av noen med samme case som deg 'silverstone raven rv02' hvorav han plassere H100 slik: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå