Gå til innhold

Hjelp! skal kjøpe data/bygge selv!:D

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bygge en stasjonær datamaskin, men har ikke så mye peiling! Jeg trenger en data som kan koster rundt 7-8tusen kroner, og kan spille for exempel, diablo 3/crysis 2 og takle heftige spill på full grafik, eller i vartfall de 2, noen som kan hjelpe meg? kunne tenkt meg og bygge selv, jeg kan det men har ikke noe peiling på deler osv, så om noen kunne hjelpe meg med hva jeg skal kjøpe? :))

Jeg bruker nå http://postimage.org/image/hjcoo795t/ har problemer med de fleste spille:/ får random bluescreen, kjøpte akuratt arma2 for og spille DayZ men får bluescreen.. :(

Endret av AlzG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den er bra, men hvis du vil spare litt, og være smart kan du beholde kabinettet, DVD-spilleren du har nå og i tillegg flytte HDDen over til den nye PCen, som lagring ;)

MariusJS sitt oppsett er bra. Du kan sikkert også beholde strømforsyningen. Hadde jeg vært deg ville jeg startet med kun SSD'en og skjermkortet, og sett om ikke det løser mange problemer. Installer Windows 7 på nytt på SSD'en, og bruk din gamle disk som lagringsdisk. Husk å sette AHCI i BIOS før du installerer på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...