OwDee Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei, Får blåskjerm med feilmelding F4 etter installasjon av Win 7 HP 64 bit. Maskina er en ASUS UL30VT og SSD disk som windows skal på er Intel SSD 520 120 GB. I BIOS har jeg satt den til AHCI før jeg installerte. Hva kan være årsaken? SSD har nyeste firmware i400. Prøvde også å installere Ubuntu 12.04, det gikk fint til jeg skulle ta en restart.. da stod den bare å hang like etter BIOS POST SCREEN og kom ingen vei. Prøvde så med windows igjen, men med samme feil som første gangen. Begynner å bli frustrert nå holdt på mange timer. Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Har oppdatert BIOS til siste versjon "211" nå, kommer ett skritt nærmere, får skrive inn produktnøkkel, så fryser PC i ca. 10-20 sek også kommer blåskjerm F4 igjen... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Prøv å endre fra ACHI til IDE eller vice versa i Bios Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Defekt SSD, den er sendt i retur og har fått pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå