ErlingMK Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Tenkte jeg skulle bytte ut stock viftene i min 650d siden de er ikke de beste. Har tenkt å bruke bitfenix spectre 200mm for fronten, men vil ha 2 140 eller 120 i toppen. Noen forslag til bra og stillegående vifter? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 De aller fleste kabinett viftene som komplett.no selger er forholdsvis stillegående. Jeg bestillte inn nesten 60 slike til ekstra kjøling i pc'rackene til seismicerene ombord der jeg jobber.. Seismicere er veldig kresene på lyd hahah, har ikke fått noen klager på disse viftene ennå. å jeg skal love deg at dem digget å få LED vifter i pc'ene sine Da av type arctic.. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10464 Eneste erfaringen jeg har gjort meg med vifter (når det gjelder støy) er at de med firkantet chassie ofte er mer stillegående en de viftene med rundt chassie... Siden disse ofte har bedre balanse enn de med rundt.. Da varer de også lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå