Zxxtra Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei! Jeg lurer på å kjøpe denne pakken: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=744286 Jeg legger merke til at denne pakken mangler skjermkort og jeg har dette kortet liggende hjemme: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347737 Funker det skjermkortet sammen med de komponentene som er i den pakken? Og mangler det noe mer for at den pcen skal fungere? (visst vi ser bort ifra os) Trenger svar litt fort :-) Lenke til kommentar
phlake Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, kortet funker sammen med den pakken. Hvis du ikke har budsjett til bedre maskin eller nytt skjermkort så går det der fint, men ikke forvent mange fps og høy grafikkkvalitet i f.eks BF3 og andre nyere spill. Lenke til kommentar
Zxxtra Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Ok takk! :-) Men følger det med prosessor-kjøler i den pakken? Er pakken komplett, bare uten skjermkort? Endret 26. juni 2012 av Zxxtra Lenke til kommentar
tonivuc Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 "Vennligst tenk på at: CPU-vifte medfølger alle våre PC i deler. Kjølepasta medfølger forhåndsmontert under CPU-kjøleren. Dette er et pakketilbud – de inkluderte produktene kan ikke endres på. Nødvendige kabler for montering er inkludert. Monteringsanvisninger finnes i manualene for de respektive produkter. Pakkeløsningers innhold og pris kan forandres over tid. Se din leveringsbekreftelse for eksakt spesifikasjon av hva du har bestilt. Operativsystem er ikke inkludert. Vi anbefaler å bruke ekte Microsoft Windows 7." Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Den pakken inneholder da et skjermkort. Det sitter på prosessoren. Så du trenger ikke å tenke på å sette inn det 9600 korte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå