Renzor_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 nor eg skal instalerer fks patch 1.5 til CS må eg då ha de forrige patcene til spillet? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det finnes 2 varianter. 1.5 full. Då kan du oppdatera alle CS versjoner fra 1.0 til 1.4 1.4->1.5 Oppdaterer som du ser bare ett hakk. Fra CD 1.4 til CS 1.5 http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=73694 Her fine du alle typer patches til CS. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 1.men hvis eg skal instalere andre patcher til andre spill, må jeg ha alle gamle driverene til spillet før eg kan intstalere den nyeste? 2. nor eg skal instalere drivere til fks:HK,skjermkort,lydkort osv må eg ha alle gamle drivere før eg kan instalere den nyeste da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 1. Nei 2. Nei. Du bør faktisk avinstalere de gamle driveren først. Vil nesten bruke ett så sterkt ord som at du MÅ avinstalere de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå