Gå til innhold

Problemer med VG+ på iPad 3.gen


Arne

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har litt problemer med VG+ på min iPad 3. generasjon. Har prøvt både med 3g og med wifi, ingen av delene fungerer.

 

Problemet er at jeg får lastet ned appen, men når jeg går inn i den kommer det "Velkommen til Vg+", og så når jeg trykker på at "Jeg er allerede abonnement", og skriver inn passord, kommer det opp "Feil ved serverkontakt. Det oppstode en feil ved sending av dine kvitteringer til server. Dette kan skyldes nettverksproblemer. Vennligst forsøk igjen senere. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt support."

 

Når jeg er inne i appen (uten å ha signet inn), skal man kunne bla i 3 dager gamle aviser. Det går imidlertid ikke, det kommer opp "Det skjedde en feil, vennligst prøv igjen", og ingen av utgavene laster.

 

Noen som kan hjelpe eller vet hva som er feil? Sendte mail til support i dag tidlig, men har ikke fått svar. Kom meg innpå tidligere i dag (da jeg kjøpte abonnement), men kommer ikke inn nå, og har ikke det i hele ettermiddag.

 

Ja, jeg har prøvt å slette programmet, oppdatere til siste versjon og å fullstendig restarte iPaden min uten resultater. Flere ganger. Samtidig. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...