ronron25 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva gjør man når man blir forveksla(har samme navn, men ikke samme adresse[hans adresse er ukjent for meg]) med en annen og får den andres ubetalte regninger og krav(fra Statens Innkrevingssentral)? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ringer SIS og forklarer misforståelsen..? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ring alle avisene og hør hvem som betaler best for skandaleoppslaget!!! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Send det til personen det egentlig skulle gå til samtidig som du informerer statens innkrevningssentral om at de har sendt det til feil person. 1 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ring alle avisene og hør hvem som betaler best for skandaleoppslaget!!! This. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 "SI beklager på det sterkeste at fakturaene er urettmessig sendt til din adresse. Vi beklager også de ubehageligheter dette har medført for deg." Ikke dårlig av SI. Dermed er den saken løst. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Send det til personen det egentlig skulle gå til samtidig som du informerer statens innkrevningssentral om at de har sendt det til feil person. [hans adresse er ukjent for meg]) Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Send det til personen det egentlig skulle gå til samtidig som du informerer statens innkrevningssentral om at de har sendt det til feil person. [hans adresse er ukjent for meg]) Jeg gjorde alt jeg kan gjøre for å få oppklart saken raskt. Kontaktet både SI og de som kravene kom fra. Men SI drøyde med å sjekke med folkeregisteret og dermed ble det litt tullball og de trodde jeg var den rette skyldner. Fikk lært en del om inkassolovgivninga og hvordan man bør forholde seg i slike saker, så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Endret 17. juli 2012 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå