Gå til innhold

Vil Samsung Galaxy SIII og Apple Airport Express fungere sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs...du får Remote til Android, så hvis du mener å bruke mobilen som fjernkontroll for iTunes på en datamaskin som streamer til AirPort Express, så kommer S3 til å funke helt greit.

Hvis du mener å ha musikken på telefonen og streame direkte derfra, så blir det verre. Kan ikke finne programmer i Google Play som engang påstår at de kan dette.

Det skal også sies at dersom du har en Mac så er det i beste fall tricky å få disse to til å samarbeide. Der min gamle HTC Desire S kunne kobles direkte til Macen og brukes rett ut av eska krever Galaxy S3 at jeg laster ned et eget program på Macen og stiller telefonen til å leke at den er et kamera før jeg kan overføre filer.

Lenke til kommentar

Har testet Twonky nå, og kan bekrefte at den streamer musikk til AirPort Express fra mobilen. Eneste negative var at programmet av en eller annen grunn ikke kunne se musikk på minnekort, så du må bruke av internminnet. Du får 16GB av det, og etter formatering og systemet har du fremdeles 10GB å fylle musikk på, så det er ikke det største problemet i verden, men plagsomt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...