Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisstreng nesten røket! Trenger hjelp FORT!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det har seg slik at idag røk nesten penisstrengen min under sex. Strengen sitter jo vanligvis (og før på meg) fast rett under penishodet. Nå har den røket (tror jeg)slik at den har feste litt under enn der den var fra starten av, altså litt av den øvre delen av strengen har røket. Men forhuden sitter fortsatt, og alt virker relativt bra. Blødde ganske mye, men det stoppet etter noen minutter. Jeg kan dra ned forhuden uten smerter, men det er en rift i penisstrengen som svir litt hvis jeg kommer borti den. Det jeg lurer på er om jeg har røket penisstrengen? Er det slik at hvis man har røket den så er forhuden helt laus? Og hvis strengen er røket, må man til doktor, eller er alt like funksjonelt uten penisstreng?

 

På forhånd, takk! Anonym poster: 79b2ad380156b511acb13bbe6f758f01

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Men jeg bare lurer hvis penisstrengen en gang i framtiden skulle ryke, er det nødvendig og sy den tilbake, eller kan en fungere like godt uten?

 

Bare bruk lim.

 

Er ute etter seriøse svar. :)

 

Slapp av. Har selv en penisstreng som har både rifter og hull. Den har blitt brukt, kan du si ...

 

Det bekymrer lite om den skulle ryke helt - antar det blir som med sokker - du vet når de blir litt slakke i "halsen", og har en tendens til å gli ned å legge seg som en kobra rundt ankelen.

Det samme blir det med denne strengen og forhuden - men det vil du bare merke hvis du ligger på rygg, med saken pekende rett opp. Så hvis det plager deg, kan du fint nekte å ligge på rygg - så unngår du å merke at forhuden oppfører seg som en kobra.

 

Lykke til med ditt videre liv til deg og kobraen din ...

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Fikk beskjed om å holde meg unna i to uker til det var grodd når samme skjedde med meg. Men da var den skikkelig rifta og jeg har aldri sett så mye blod forlate kroppen min. Verste var jo at dette ble gjort i mørket, med en jente jeg hadde kjent i tre timer, og jeg presterte å si "er du så jævla våt?". Da skrudde hun på lyset og vi fikk se blod over alt.

 

Men ingenting å stresse over, det gror!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samma problemet har jeg.

Vel, jeg har en rift i strengen, og jeg blødde aldri, men det er litt smertefult når man drar forhuden bakover uansett.. Virker som det gror uhyggelig sent hos meg though. Men på en annen side; jeg er ikke flink til å la den være i fred. Altså, onanering.

 

Når dere med samme problemet prøvde å få det til å gro; hvordan "gjorde" dere det? Brukte dere noen krem eller no? Og var dere totalt fraværende fra t.o.m onanering mens det grodde?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...