AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei. Det har seg slik at idag røk nesten penisstrengen min under sex. Strengen sitter jo vanligvis (og før på meg) fast rett under penishodet. Nå har den røket (tror jeg)slik at den har feste litt under enn der den var fra starten av, altså litt av den øvre delen av strengen har røket. Men forhuden sitter fortsatt, og alt virker relativt bra. Blødde ganske mye, men det stoppet etter noen minutter. Jeg kan dra ned forhuden uten smerter, men det er en rift i penisstrengen som svir litt hvis jeg kommer borti den. Det jeg lurer på er om jeg har røket penisstrengen? Er det slik at hvis man har røket den så er forhuden helt laus? Og hvis strengen er røket, må man til doktor, eller er alt like funksjonelt uten penisstreng? På forhånd, takk! Anonym poster: 79b2ad380156b511acb13bbe6f758f01 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har ikke tilgang til det, da jeg drar imorgen på ferie.. Skal dra til onkelen min og han er lege, men vil helst slippe å spørre han. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Du må markere for anonym for hver nye post du skriver. Jeg vet det sikkert er kjempeflaut og slikt, men onkelen din har sikkert både sett og hørt verre. Det som er viktig er at du får vite om det er fare for infeksjon o.l. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Etter nermere inspeksjon har jeg funnet ut at den ikke har røket, men det er en nokså stor rift. Skal jeg bare la det gro, samtidig som jeg renser det daglig og unngår infeksjon? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis du absolutt ikke vil snakke med onkelen din eller dra til legen, så kan du jo prøve å ringe http://www.helsetelefonen.no/ Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Men jeg bare lurer hvis penisstrengen en gang i framtiden skulle ryke, er det nødvendig og sy den tilbake, eller kan en fungere like godt uten? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Men jeg bare lurer hvis penisstrengen en gang i framtiden skulle ryke, er det nødvendig og sy den tilbake, eller kan en fungere like godt uten? Bare bruk lim. 4 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Men jeg bare lurer hvis penisstrengen en gang i framtiden skulle ryke, er det nødvendig og sy den tilbake, eller kan en fungere like godt uten? Bare bruk lim. Er ute etter seriøse svar. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg tviler på du får den sydd på igjen. Mange har for stram strengt og får den løsnet hos lege. Men du har fått det seriøse svaret du trenger: SNAKK MED LEGE. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Men jeg bare lurer hvis penisstrengen en gang i framtiden skulle ryke, er det nødvendig og sy den tilbake, eller kan en fungere like godt uten? Bare bruk lim. Er ute etter seriøse svar. Slapp av. Har selv en penisstreng som har både rifter og hull. Den har blitt brukt, kan du si ... Det bekymrer lite om den skulle ryke helt - antar det blir som med sokker - du vet når de blir litt slakke i "halsen", og har en tendens til å gli ned å legge seg som en kobra rundt ankelen. Det samme blir det med denne strengen og forhuden - men det vil du bare merke hvis du ligger på rygg, med saken pekende rett opp. Så hvis det plager deg, kan du fint nekte å ligge på rygg - så unngår du å merke at forhuden oppfører seg som en kobra. Lykke til med ditt videre liv til deg og kobraen din ... Endret 27. juni 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Haha, takk for beroligende svar. Saken gror jævla fort! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Helt normalt dette - ikke noe å stresse over Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hva er greia med at man ikke vil til lege å vise frem penis? Dette er hverdagslig for dem, og ikke noe å være flau over. Er det et sted på kroppen jeg hadde dratt til lege umiddelbart hvis noe var unormalt, så er det penis. Er ganske glad i den lille krabaten. 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Nei det er rart det der... Jeg hadde forstått at det hadde vært flaut om du kom med en kjønnssykdom hentet fra horetur i Riga, men en rift etter vanlig sex? Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det gjør vondt å tenke på, uch xD Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Var ikke så ille alikevell.. Krabaten som dere refererer til har vært på grottebesøk 2 ganger iløpet av kvelden idag. Uten noen form for tekniske problemer. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Fikk beskjed om å holde meg unna i to uker til det var grodd når samme skjedde med meg. Men da var den skikkelig rifta og jeg har aldri sett så mye blod forlate kroppen min. Verste var jo at dette ble gjort i mørket, med en jente jeg hadde kjent i tre timer, og jeg presterte å si "er du så jævla våt?". Da skrudde hun på lyset og vi fikk se blod over alt. Men ingenting å stresse over, det gror! 2 Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Samma problemet har jeg. Vel, jeg har en rift i strengen, og jeg blødde aldri, men det er litt smertefult når man drar forhuden bakover uansett.. Virker som det gror uhyggelig sent hos meg though. Men på en annen side; jeg er ikke flink til å la den være i fred. Altså, onanering. Når dere med samme problemet prøvde å få det til å gro; hvordan "gjorde" dere det? Brukte dere noen krem eller no? Og var dere totalt fraværende fra t.o.m onanering mens det grodde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg