_sindre_ Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Dette hovedkortet er et ypperlig utgangspunkt for en kraftig spillmaskin. Test: Asus Rampage IV GENE Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Savner litt mer informasjon og ikke minst "tester" av : *Lydkvaliteten. *Overføringshastigheten på Usb 2.0 og Usb 3.0 enheter , dere kan hente litt inspirasjon fra feks : http://www.tomshardw...turbo,3215.html Det hadde også vært greit med litt mer informasjon om den inkluderte programvarepakken, funksjonalitet og brukervennlighet på denne. Edit : Jeg tror også at informasjonen om Audio procceseringen ikke er riktig, Supreme FX III har en integrert chip på hovedkortet sammen med egen 1500Auf kapasitor , se http://rog.asus.com/91382012/labels/rog-exclusive/what-is-supremefx-iii/ for mer informasjon. Jeg må si at denne testen var mangelfull med tanke på den høye prislappen og man burde tatt en litt grundigere titt på flere av funksjonaliteten til hovedkortet som feks : *ROG connect *GameFirst *CPU Level Up *Mem TweakIt *USB BIOS Flashback Endret 26. juni 2012 av Malvado 2 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Prosessoren fikk modellnavnet Core i7 3690X Tror den fikk navnet Core i7 3960X jeg da 5 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det var en ganske herlig Bios og ser ut som et bra kort for de som skal kjøpe LGA2011. Jeg regner med at ytelsestestene om FPS (etc) kun består av noen variabler som fører til at den får litt lavere FPS. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Synes det ser ut som det kan bli litt lite plass til mange CPU-kjølere, som både er lave og brede. Min f.eks hadde ikke hatt sjans til å fått plass på det kortet fordi minnebrikkene kommer for nær, men jeg skjønner at man må ofre noe for å krympe HK`et. Det finnes jo selvsagt mange CPU-kjøler, og man finner vel alltids en som passer. Bare den kjøler godt nok, så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det kommenteres at kortet mangler Thunderbolt, og samtidig er det ingen spesielle minus med kortet. Det kan se ut for at Thunderbolt vil få en lys framtid, og da er det absolutt et minus at dette mangler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg glemte å kommentere at kortet også mangler WI-FI. Dette burde absolutt vært med på et kort til denne prisen. Men med formfaktoren mATX er det vel vanskelig med plassen. Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvorfor skal en SATA kontroller hete "Ass-Media" ? Tror de vi bare har nakne damer innpå diskene ? Hva blir det neste, "Pr0ncontroller" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå