BroWar Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Heisann! Trenger hjelp til å bygge en pc som skal brukes mest til spilling. Jeg kommer hovedsaklig til å spille World of Warcraft. Tenkte å kjøpe fra komplett og trenger hjelp til å finne de beste delene i denne prisklassen selvom budsjettet er ganske lavt. Har forresten skjerm, mus, tastatur osv.. Har sett ut et kabinett som jeg gjerne vil ha: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630860 Har ikke bygd pc før, så vet ikke hva jeg trenger Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Prøvde meg fram selv .. Er det noe jeg mangler? Totalprisen ble 5.866 med kabinett. Ser det ut som en grei gaming-PC ? Lenke til kommentar
Kneee Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Kommer sikkert til å kjøre ganske fint. Men blir nok en del lag i Stormwind/Orgrimmar og andre plasser med mye folk Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Aah, hva må jeg oppgradere for at dette ikke skal skje? Kan gå litt opp i pris, mellom 6-7k.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå