Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Programmer med *32 i oppgavebehandling

Anbefalte innlegg

Pc-en min har den siste tiden oppført seg merkelig på mange måter. Jeg har merket meg at mange av programmene i windows oppgavebehandling avsluttes med *32, noe jeg aldri har sett før. Kan dette være grunnen til at jeg har hatt litt problemer? Hva er det i så fall og hva kan gjøres? Legger ved skjermbilde av oppgavebehandlingen:

http://i46.tinypic.com/1zbwhx.jpg

Her er et par eksempler på hva som ikke helt er som det skal:

Tastaturet kan plutselig slutte å fungere i nettlesere, dvs. at jeg kan skrive som vanlig i alle andre programmer, men i firefox og explorer reagerer ikke tastaturet når jeg skriver, enten jeg skriver i en søkemotor, her på diskusjon.no eller i adressefeltet. For å fikse dette må jeg avslutte nettleseren, åpne oppgavebehandling og så avslutte prosessen herifra (f.eks. firefox.exe). Prosessen avsluttes altså ikke når jeg avslutter nettleseren, og jeg kan ikke åpne firefox på ny før firefox.exe er avsluttet gjennom windows oppgavebehandling, da får jeg opp en feilmelding.

Videre er det noen nettsider ikke alltid vil lastes, dette skjer spesielt ofte hos vg.no og tv2sporten.no. For å få disse sidene fram må jeg følge denne fremgangsmåten:

1. Skrive adressen i adressefeltet og trykke enter.

2. Vente noen sekunder (denne fremgangsmåten fungerer ikke hvis jeg umiddelbart går videre til skritt 3).

3. Oppdatere siden for så å umiddelbart stoppe lastingen ved å trykke på krysset helt til høyre i adressefeltet.

Gjør jeg dette vises siden plutselig og fungerer normalt. Ofte må jeg imidlertid gjennom det samme for å lese de forskjellige artikler.

I tillegg til dette er det også et par andre småproblemer. Ingen virkelig alvorlige problemer altså, men blir veldig irriterende i lengden.

På forhånd takk for tilbakemeldinger.

PS: Er ikke interessert i tilbakemeldinger av typen "du skulle kjøpt deg mac". ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...