t0rg31r Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei! jeg har en Acer Aspire 5750 som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Det eneste negative er at tastaturet suger kuk... Det som er galt med det, er at knappene har veldig dårlig sens. For at knappene skal bli registrert, må jeg trykke midt på selve knappen. Vist jeg trykker på sidene går de ikke helt ned og ingenting blir skrivd. Dette er jævli irriterende spesiellt når jeg skriver fort og annenvert ord blir feil. i tilleg legger det seg fort drit under knappene slik at jeg må pirke dem bort. jeg kjøpte den på MPX, som jeg sendte mail til, men de har bare ignorert meg. Det jeg lurer på er om alle acer aspire tastatur vil fungere på min! Kompisen min har en annen Aspire modell uten noen som helst problem, så kan jeg da kjøpe et annet tastatur fra feks netshop eller amentio? takker for alle svar Lenke til kommentar
smcboy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Bump, trenger også svar, men da fordi tastene mine har begynt å dette av på grnn av mye dritt under tastene. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Netshop har tastatur som passser til en 5750G, men skulle tro de var ganske like eller? De har det ikke på lager, ventes inn 11. januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå