Kurt Lekanger Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Men Samsung Galaxy S III er ikke med på topp 10-listen. Disse mobilene selger best Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Android =47% iOs=52% Win=3% ----------- Sum >100% 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Android =47%iOs=52%Win=3%-----------Sum >100% NetCom har åpenbart rundet opp alle markedsandel-tallene i oversikten de sendte ut, dermed ender totalen på 102 %. Har lagt inn en snutt i artikkelen om det. :-) Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nå kom vel SG III i slutten av mai... FAIL For det andre så kjøper folk fortsatt Iphone fordi det er en Iphone. Prisen på iphone er rimelig lik SG III og HTC ONE X,men folk kjøper Iphone Og alle vet at Iphone 4s er håpløst udatert i henhold til prisen, men det er jo ingen vits å senke prisen på noe som selger bra. Så la oss få statestikken for juni. Da vil det i allefall bli et riktig bilde.. 7 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Hva er egentlig poenget med disse hvem selger mest av hva artiklene? Jeg har aldri brukt en slik fremstilling som grunnlag når jeg skal velge telefon, men synes heller at en test av diverse produkter er med på å avgjøre mitt valg. Endret 26. juni 2012 av ICS-FD 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Er nok litt for tidlig å vise fram statistikk for juni. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nokia Asha serien ser lovende ut håper Nokia lanserer flere Asha modeller i Norge. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 For det andre så kjøper folk fortsatt Iphone fordi det er en Iphone. Og alle vet at Iphone 4s er håpløst udatert i henhold til prisen, men det er jo ingen vits å senke prisen på noe som selger bra.. Mobiler som ikke kræsjer er utdatert, ganske riktig. Jeg vil heller ha en samsung som ikke støttes av produsenten mer enn ett år etter release, som føles billig ut og har kjip skjerm. I tillegg er den så diger at jeg må gå med en deilig manneveske for å få plass til den, med mindre jeg bruker androidbuksene mine. Rart at iphone selger så mye bedre, når den ikke har/gjør noen av disse tingene. Folk er rare. 5 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg skjønner ikke meg på folk som liker designet på iPhone den ser da ut som en Sandwich is. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Folk i verden er virkelig dumme!!!! Jeg er tidligere eier av Iphone 4S God tlf ja, men ikke noe mer en det. Nå har jeg kjøpt med Galaxy Note, angrer ikke et sekund! Beste tlf jeg garantert har hatt!! du får den til 3900.- Som er en vannvittig billig pris for en så flott tlf!! Folk bør slutte å kjøpe Iphone bare fordi det er "Iphone" Andre konkurrenter har kommet seg forbi Apple for LENGE siden. 7 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Folk i verden er virkelig dumme!!!! Jeg er tidligere eier av Iphone 4S God tlf ja, men ikke noe mer en det. Nå har jeg kjøpt med Galaxy Note, angrer ikke et sekund! Beste tlf jeg garantert har hatt!! du får den til 3900.- Som er en vannvittig billig pris for en så flott tlf!! Folk bør slutte å kjøpe Iphone bare fordi det er "Iphone" Andre konkurrenter har kommet seg forbi Apple for LENGE siden. Hva med å innse at det kanskje er du som er dum/annerledes/sær og ikke resten av verden? 3 Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Og alle vet at Iphone 4s er håpløst udatert i henhold til prisen, men det er jo ingen vits å senke prisen på noe som selger bra. Nå ser det jo ut som om Galaxy S III etter hvert begynner å nærme seg en iPhone 4S med tanke på lyd og bilder og slikt, ja sånn noenlunde da. Så du må bare ikke gi opp. Snart har Samsung vel klart å plagiere brukeropplevelsen sånn noenlunde også, så da kan du jo skryte av at du har en mobil som er omtrent som en... ...som en Iphone... 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) jeg for min del hadde lyst på absolutt første utgaven av iphone. årsaken til det var det heftige glasset og aludeksel bak. etter det ble det ikke så mye lyst likevel med de nyere modellene. Har også lagt min elsk på samsung sine telefoner, bortsett fra galaxy s3, nettopp pga utseendet. en annen produsent jeg liker er htc, men da htc one serien, ikke de eldre modellene/seriene. Endret 26. juni 2012 av Kynxx Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva er egentlig poenget med disse hvem selger mest av hva artiklene?Jeg har aldri brukt en slik fremstilling som grunnlag når jeg skal velge telefon, men synes heller at en test av diverse produkter er med på å avgjøre mitt valg. Vel, du trykket på linken, jeg synes det var intresant Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, det tok jo lang tid før dette ble en standard jeg-hater-iPhone-og-alle-som-mener-noe-annet-er-dumme Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Netcom er jo iPhone fans også da Kampanjer med iPhone hele tiden Får de fra 1 kr, med rådyre abb. Så vidt jeg husker så hadde netcom monopol på iPhone med abb (eplehuset untatt) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Helt utrolig at iPhone 4 selger så godt enda. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva er egentlig poenget med disse hvem selger mest av hva artiklene?Jeg har aldri brukt en slik fremstilling som grunnlag når jeg skal velge telefon, men synes heller at en test av diverse produkter er med på å avgjøre mitt valg. Poenget er vel å vise hvem som selger mest av hva... Hverken mer eller mindre. Hva er så galt med det? Jeg synes det er interressant. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det er viktig å poengtere at dette kun er en brøkdel av telefonene som selges i Norge. Hva vet jeg, kanskje sponser/pusher Netcom iphone aggressivt? Hva med å si hvor mange enheter Netcom selger på det Norske markedet? 1 Lenke til kommentar
Jarvin Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 I april og mai er det over 40 000 som konfirmerer seg. Det betyr en del penger å bruke for denne gruppen. De fleste 14 åringer velger seg en Iphone. Der jeg jobber har andelen av de som bruker Iphone blitt halvert det siste året. Det er mange grunner til det, en av de viktigste er at når mobilen ryker, så dekker garantien aldri en kostnadsfri reparasjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg