Gå til innhold

Får ikke til å laste opp en WordPress-eksportering

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg opprettet for en stund tilbake en webside basert på WordPress. Denne websiden la jeg mye jobb i, og tok derfor en backup – en eksportering av hele databasen. Det er nå et halvt år siden websiden ble lagt ned, fordi jeg valgte å ikke holde websiden gående, og ønsker nå å ha websiden lagret lokalt. Men nå som jeg forsøker å importere databasen (en zip-fil) via phpMyAdmin til en lokal server (MAMP), får jeg bare denne feilmeldingen:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '<br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tr' at line 1

<br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 65798647 bytes) in <b>/usr/share/phpmyadmin/export.php</b> on line <b>93</b><br />

Er det noen som vet hva som er feil, og hvordan jeg kan rette på feilen?

Takk på forhånd! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står klart å tydelig:

Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 65798647 bytes).

Max tilatt minnebruk er: 128MB. Du har muligens kjørt/forsøkt flere opplastinger uten å restartete apache... Daten har sikkert blitt catchet, og grensen nådd. Dermed så har du overskredet grensen.

A

Endre dette i php.ini-filen. Finn linjen: memory_limit = 128M

Erstatt med f.eks memory_limit = 512M

- post_max_filesize må nok endres til 256MB...

- en som heter "upload" ett eller annet må nok også økes.

-----------

Ang. den evige cpgz-filen, så virker den veldig deffekt, forsøk gjerne med et annet komprimerings-program.

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...