GoldenHymn90 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei! Jeg opprettet for en stund tilbake en webside basert på WordPress. Denne websiden la jeg mye jobb i, og tok derfor en backup – en eksportering av hele databasen. Det er nå et halvt år siden websiden ble lagt ned, fordi jeg valgte å ikke holde websiden gående, og ønsker nå å ha websiden lagret lokalt. Men nå som jeg forsøker å importere databasen (en zip-fil) via phpMyAdmin til en lokal server (MAMP), får jeg bare denne feilmeldingen: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '<br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tr' at line 1 <br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 65798647 bytes) in <b>/usr/share/phpmyadmin/export.php</b> on line <b>93</b><br /> Er det noen som vet hva som er feil, og hvordan jeg kan rette på feilen? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Prøv å pakke ut innholdet i zip-fila før du importerer. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Prøv å pakke ut innholdet i zip-fila før du importerer. Det er en zip-fil som bare pakkes ut som en cpgz-fil til det uendelige. Jo flere ganger jeg pakker opp filen, jo flere cpgz-filer får jeg. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Når jeg exporterer med phpmyadmin så får jeg bare en .sql fil og denne kan igjen være komprimert med zip eller gzip. "cpgz" filer har jeg aldri hørt om. Hva slags utpakkings program bruker du ? Lenke til kommentar
agm Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Har hørt om lignende i to tilfeller tidligere, og i begge var det snakk om dårlig backupplugin som produserte ubrukelige korrupte filer. Dessverre. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Står klart å tydelig: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 65798647 bytes). Max tilatt minnebruk er: 128MB. Du har muligens kjørt/forsøkt flere opplastinger uten å restartete apache... Daten har sikkert blitt catchet, og grensen nådd. Dermed så har du overskredet grensen. A Endre dette i php.ini-filen. Finn linjen: memory_limit = 128M Erstatt med f.eks memory_limit = 512M - post_max_filesize må nok endres til 256MB... - en som heter "upload" ett eller annet må nok også økes. ----------- Ang. den evige cpgz-filen, så virker den veldig deffekt, forsøk gjerne med et annet komprimerings-program. Endret 27. juni 2012 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå