ingen verdens ting Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Flower Bildet er fjernet. Beskrivelse: Syns det ble fint jeg :-) Hva kunne vært bedre? Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Det ble veldig bra! Lurer på om du har gått på noe fotokurs, eller har du noen du lærer av ? Synes du er god til å ta bilder Kan ikke gi deg noen tips Endret 26. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Det ble veldig bra! Lurer på om du har gått på noe fotokurs, eller har du noen du lærer av ? Synes du er god til å ta bilder Kan ikke gi deg noen tips Nei, jeg har nok ikke gått på noe fotokurs, hehe. jeg baren tar bilder og redigerer dem 1 Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Syns det ble fint jeg :-) Hva kunne vært bedre? Synes også det blei fint! Men blomster har jo farge, så hadde vore interessant å sett ein versjon i fargar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg