Kurt Lekanger Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Googles Nexus 7-nettbrett får Android "Jelly Bean", ifølge lekkede dokumenter. Her er Google-nettbrettet Lenke til kommentar
Populært innlegg learntofly Skrevet 26. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2012 Aldri forstått poenget med kamera på nettbrett uansett, så at de dropper dette for å holde kostnadene nede er bare positivt for min del 10 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Skal få med meg Google I/O siden jeg har ferie... Spørsmål; Er det nytt at en Tegra3 er 4x CPU kjerner og 12x GPU kjerner? Trodde min Transformer Prime med Tegra3 hadde 4xCPU kjerner og 4x GPU kjerner... noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
oleost Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Mhm, at en produsent endelig har skjønt at kamera på baksiden er stortsett ubrukelig og velger å kutte det ut er på tide.! 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Dette brettet konkurrer jo ikke mot vesentlig større nettbrett til alskens bruk. Et kamera både foran og bak er kjekt mtp Skype, Business, raske bilder/video på byggeplass og den slags osv osv. Selv treffer ikke et slikt nettbrett på mine behov, da 7" i seg selv er en horribel størrelse for meg. Da bruker jeg telefonen til omtrent det samme. 16gb lagring var da veldig veldig gjerrig. Så får vi bare håpe at Android blir vesentlig bedre, og ikke minst at de stiller større krav til hvor fort det bør/kan oppdateres når det eventuelt ikke er stock Android på det. Slik det er nå er det jo rene ville vesten rundt oppdateringer. Endret 26. juni 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg trur dette er met for og konkurrere mot Apples kommende iPad mini som vist nok skall ha 7 tommer. Men det står ikke noe om at Googles Nexus 7 får minnekort støtte?. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kan bli bra det her. Fint at de dropper unødvendige ting som kamera. Tror surface vil bli bedre, synes ikke android passer like bra på nettbrett. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Dette brettet skal jeg ha 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg trur dette er met for og konkurrere mot Apples kommende iPad mini som vist nok skall ha 7 tommer. Det er vel heller ment å konkurrere mot Amazon Kindle Fire tenker jeg... 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 ' timestamp='1340710436' post='19416980']Skal få med meg Google I/O siden jeg har ferie... Spørsmål; Er det nytt at en Tegra3 er 4x CPU kjerner og 12x GPU kjerner?Trodde min Transformer Prime med Tegra3 hadde 4xCPU kjerner og 4x GPU kjerner... noen som kan bekrefte? Det er i alle fall 5 cpu kjerner (ene er 500mhz hvilekjerne). Men Samsung sin 4 kjerner er jo raskere uansett. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Syns dette var litt vel kjedelig til å kunne kalles et nexus-produkt. Ble overhodet ikke imponert, i alle fall ikke når vi allerede har galaxytab, og windows-brett med W8 kommer snarlig. Spør du meg er de produktene mye mer spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg