hvem kan? Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei jeg trenger å låne 3-4000,- skal til vetrinær med min hund,og jeg har ikke forsikring.Trenger ikke noe tulle svar,da dette er seriøst spørsmål Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Banken?, foreldre?, venner?, kredittkort? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg prøver å rekonstruere den tankerekken som førte frem til at du mente det var sannsynlig at tilfeldige mennesker på et forum vil låne bort 3-4 tusen til en vilt fremmed. Til ingen nytte. 3 Lenke til kommentar
hvem kan? Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg prøver å rekonstruere den tankerekken som førte frem til at du mente det var sannsynlig at tilfeldige mennesker på et forum vil låne bort 3-4 tusen til en vilt fremmed. Til ingen nytte. kansje ikke på forumet her,men son viste om noen? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Du kan enkelt få ett SMS_lån på 3-4000,- til gunstige betingelser - ligger rundt 1500% effektiv rente ser jeg 2 Lenke til kommentar
hvem kan? Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Du kan enkelt få ett SMS_lån på 3-4000,- til gunstige betingelser - ligger rundt 1500% effektiv rente ser jeg er ikke intresert i tullete svar:)men regner det kommer flere:) Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har du familie du kan låne penger av? Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kredittkort, sms-lån, text-TV lån.. Nei, hør med familien din, evt venner. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det mest realistiske er å låne pengene, helst frå venner og familie då dette er billegast, men du kan også ta opp eit vanlig forbrukslån. Hovedspørsmålet blir kor lenge du treng å låne pengane. Dersom du berre treng å låne pengane nokre få dager fram til neste lønning så er det ikkje så dyrt med eit kreditlån sjølv om renta er høg, dersom du skal ha lang nedbetalingstid så blir eit kredittlån svært dyrt. Du kan også spørre om du kan få regning frå vetrinæren slik at du får noken dager ekstra på å skaffe pengane. Eit anna alternativ er å skaffe deg pengane på andre måter, har du noke av verdi som du kan selge? Eller kanskje du har eit busskort, Autopass eller liknande som du kan seie opp og få utbetalt restbeløpet av? Strøjobber er også ein aktuell måte å tjene penger på, no i desse dager så er det vell nokon som treng hjelp til klipping av plen eller anna hagearbeid? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 http://www.agria.no/hund Til neste gang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Om du har ei normal inntekt kan du låne rentefritt på de fleste kredittkort opp til 30/40/50 dager. Men siden du er en person som ikke har 3-4k liggende til tilfeller som dette tror jeg kanskje ikke at det er veien å gå... Det er drøye renter om du går over fristen. Har du fast jobb? I så fall kan det kanskje være at jobben din kan gi deg et lån de trekker fra neste lønning? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Mellom 3-4000 kr er faktisk en veldig billig kostnad for å ha dyret ditt hos veterinær. F.eks et beinbrudd kunne fort ha kostet deg over 20.000 kr. SMS-lån som tidligere nevnt er vel et nødalternativ, men man blir kredittvurdert på lik linje med andre lån så du bør ha hatt dokumentert inntekt i fjor. Endret 29. juni 2012 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
GodMorgenNorge Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Bli tigger: http://www.ba.no/nyheter/article6133313.ece Netto timelønn: 182kr + frynsegoder (gratis mat). Det er mye mer enn det jeg får utbetalt netto etter 5 års utdannelse. Etter 20 timers "arbeid" har du summen du trenger. Lenke til kommentar
Herodebird Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sett opp en doneringsside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå