Arodem Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Tropeeventyret trenger litt ekstra tid for å bli så bra som mulig. Les hele saken Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Så lenge det ikke blir noen malaria dritt i det nye spillet.. 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ser faktisk ganske fram til dette spillet, og håper de ikke roter dette til! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Bedre at de er sikker på relase, ved å utsette det med finpussing versus rushed release med vonde glitch/bugs + patching for å fikse det. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 PC versjonen blir vel utsatt til 2013. Grunnet en ny type super DRM (regner jeg med...) Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Så lenge det ikke blir noen malaria dritt i det nye spillet.. Jeg hadde ingenting i mot malaria plagene, syntes det bidro til spenningen. Men jeg ønsket meg jo enda mer slike eksterne problemer, som å skaffe seg vann, jakte ned mat og slikt. Men, det var irriterende å stadig gjøre samme oppdrag på nytt og på nytt for å få tak i medisinen. Det kunne de med fordel ha variert i mye større grad... Det samme gjaldt våpen oppdragene... Ikke det, jeg syntes å legge opp ambushes var morsomt, men etterhvert hadde man fått inn den optimale måten å gjøre det på og det var ikke noe utfordring i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå