Geir Kristiansen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Midnattsol Bildet er fjernet. Beskrivelse: Til tross for at vi har midnattsol er det enda kallt. En god del kald dis i fjellene. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Utrolig vakre bilder, farger og natur. Godt å våkne opp om morgenen å se på disse Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ser bildet er tatt 04:53 så "midnattsol" er kanskje å dra det litt langt:-) Ellers er det jo et vakkert bilde. HDR? Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Bileter etter min smak. Veldig bra! Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Ser bildet er tatt 04:53 så "midnattsol" er kanskje å dra det litt langt:-)Ellers er det jo et vakkert bilde. HDR? Skjønner ikke helt hva du er ute etter med å si at bildet er tatt kl 04.53. Canon 5D mk2 har ikke innebygd klokke så slike kommentarer kan du spare deg for. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ser bildet er tatt 04:53 så "midnattsol" er kanskje å dra det litt langt:-)Ellers er det jo et vakkert bilde. HDR?Skjønner ikke helt hva du er ute etter med å si at bildet er tatt kl 04.53. Canon 5D mk2 har ikke innebygd klokke så slike kommentarer kan du spare deg for. Sorry, sorry. Kommentaren var ment rent spøkefullt og ikke noe annet. Bildet ditt lastet opp i Opera gir følgende: http://imageshack.no/4j4 "Siste filendring" forteller selvsagt når du redigerte bildet og ikke når det ble tatt. Igjen: Sorry. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 PS: Du har innebygget klokke på kameraet http://imageshack.no/4j5 Det kan jo det jo være greit å vite... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Begge bildene er utrolig vakre ! Inneholder usedvanlig mange flotte detaljer..eksellent . Lenke til kommentar
Ole Kvarme Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er bildene tatt i raw ? 2 perfekte bilder i mine auge Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Ja bildene er tatt i Raw. Hvert bilde består av 3 bilder som er lagt over hverandre. Ett underexponert, ett normalexponert og ett overexponert,...av mange en forhatt teknikk Krever langt mer jobbing for å få frem ett brukbart resultat. Flere exponeringer brukes mer og mer av mange profesjonelle fotografer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg