Pedertm Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg trenger en DC kabel han-han så fort som mulig. Problemet er at jeg ikke aner hvor jeg kan få tak i en. Har forhørt meg litt rundt, uten særlig hell. Det er en strømkabel fra et mindre batteri til en 7" monitor. Hvor kan denne skaffes i Norge, evt. utlandet? Se bildet. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Finnes mange størrelser på de pluggene, så om du skal få riktig må du ha innvendig og utvendig diameter... Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar
Pedertm Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Når jeg har søkt på google, har det kommet frem flest treff på 2.1mm plugger. Har forsøkt å måle, og kan se ut til at 2.1mm stemmer. Larvik, Vestfold Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, 2.1 er nok vanligst innvendig diameter, og så har du jaggu den ytre også... Hva slags monitor er det? Lenke til kommentar
Pedertm Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Den ytre er ca 5mm. Videomonitor Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Skjønte i grunn at det var en videomonitor - men lurte på hvilken. Om jeg har noe av samme fabrikat liggende kunne jeg sjekke type plugg, og se om jeg har noe passende kabel på lager. Lenke til kommentar
Pedertm Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 http://www.coollcd.com/lilliput-669gl70npc-7-inch-oncamera-hd-lcd-field-monitor_p670.html En slik en! Lenke til kommentar
avo Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skal sjekke - mener jeg har noen Lilliputs liggende på bakrommet. Rekker desverre ikke før senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå