Gå til innhold

Kalaspuffar: Ny på forumet. (Svensk)

Anbefalte innlegg

Tjenis! Är ganska ny på forumet och såg inte den här forumsdelen föränn nu. Så kanske man skulle beskriva sig själv:

Jag är en svensk kille i 20-års åldern som bor i norra Sverige. Gillar friluftsliv, jakt, fiske och mat. Är för tiden arbetslös, men ska fixa jobb så snart som möjligt.

Jag är en glad och snäll kille, gillar att hjälpa andra. Och 1 öl eller 10 på puben säger jag inte nej till. :)

Hoppas att jag möts på ett bra sätt här på forumet även om jag är svensk. Antar att dom flesta norrmän förstår svenska? Har inte lyckats hitta några svenska forum som har samma kvalitet som Diskusjon.no. Mycket bra forum och väldigt översiktligt! :)

Endret av Kalaspuffar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra å høre! Morsomt å høre at vi overgår svenske forum. Alltid like stas. Jeg tror de fleste ikke vil ha noen store problemer med å forstå det du skriver, så det skulle nok gå fint!

Hva slags arbete ønsker du deg? Hva slags utdanning tar du? Hva er grunnen til at du ble medlem på diskusjon.no (bortsett fra at du ikke fant noe bedre svensk forum)?

Lenke til kommentar

morn du, her for de som ikke skjønner svensk, google translate gjorde en grei jobb

Tjenis! Er ganske ny på forumet og fikk ikke se dette forum brukere før nå. Så kanskje du ville beskrive deg selv:

Jeg er en svensk fyr i 20-åringen som bor i Nord-Sverige. Som fotturer, jakt, fiske og mat. Er tiden arbeidsløs, men vil skape arbeidsplasser så fort som mulig.

Jeg er en glad og hyggelig fyr, liker å hjelpe andre. Og en øl eller 10 på puben vil jeg ikke si nei til. :)

Håper jeg møter på en god måte her på forumet selv om jeg er svensk. Forutsatt at de fleste nordmenn forstår svensk? Har ikke vært i stand til å finne noen svenske fora som har samme kvalitet som Diskusjon.no. Meget bra forum, og veldig kort! :)

Lenke til kommentar

Du er selvfølgelig velkommen. Jeg er medlem av et svensk forum om min interrese uten å gå mer inn på det. Det finnes ikke noe slikt i Norge men det svenske forumet er veldig bra, og jeg ble veldig godt mottatt. Føles nesten litt som et æresmedlem :). Har laget en tråd der hvor brukerne kan prøve seg på å skrive norsk og få vurdering :). De synes det var nokså kult så jeg har fått en del forslag. Noen bedre enn andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...