balle3201 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei! Har nettopp fått meg et radeon 9600 pro kort, og tenkte jeg skulle prøve det ut på bl.a GTA Vice City! Problemet er det at når jeg prøver å kjøre spillet, så kommer "Timeglasset" i 2 sekunder og deretter skjer ingenting. Det vil ikke starte. Fungerte fint med mitt gamle Geforce 2 kort. Er det noen som har peiling på hva som kan forårsake dette? Er det noe galt med kortet? Hilsen Frustrert Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Kan tenke meg at du ikke har gjort god nok jobb med å fjerne gamle drivere. Lenke til kommentar
balle3201 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Joda, jeg har fjernet ALT på maskinen! Testet det nemlig ut 30 min etter jeg hadde formatert og installert XP på nytt igjen... Noen andre som har noen formeninger om hva som kan være glat? Takker for alle svar:) Balle Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 prøv den offesielle patchen. den fikser artifacts-problemene på en del grafikkort. mulig at den løser problemet ditt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå