Gå til innhold

NFS - Most Wanted 2012, forhåpninger?

Anbefalte innlegg

EA i samarbeid med Criterion Games slipper i høst Need for Speed - Most Wanted og det ser foreløpig meget bra ut:

http://www.youtube.com/watch?v=0-Imb_hTVmw

Dette ser ut som en god blanding av NSF Most Wanted og Burnout Paradise og vil antageligvis slå meget godt ann! Jeg håper forøvrig at EA snart kan lage et NSF spill med en litt annen bilfølelse. En kombinasjon av siste versjon av Hot Pursuit og Colin Mcrae Dirt føler jeg hadde vært en perfekt kombinasjon av arkade og simulator.

Tanker?

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på?

* Enorm kjøreglede

* Split-screen (Gjerne online samtidig)

Kommer det ikke med sistnevnte blir det uaktuelt. At bilspill og sportsspill kan komme uten split-screen burde være hårreisende. Like skuffet hver gang et spill som kunne blitt kanon i venne-sammenheng bare har 1-player og online (SSX, div. bilspill ++).

• Liker 1
Lenke til kommentar

At Criterion Games har fått hoved ansvaret for need for speed serien liker jeg absolutt ikke.

Spillet ser/føles heller ikke lenger som Need For Speed men heller en rar crossover av Burnout og Need For Speed.

Så er det open world racing'a, den funker så utrolig dårlig og er minimalt morro imo.

http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-need-for/731535

Synes det er morsomt at fyren sier "Criterion's Most Wanted" som tyder på at det er mest fokus på Burnout og ikke Need For Speed og det vises i gameplayet.

Lenke til kommentar

Håper på?

- Fartsfølelse

- Mye variasjon i biler og baner. Jeg vil ikke ha Fast & Furious. Jeg vil ha Need for speed. Drop 5000+ identiske gatebiler, og gi oss heller noen biler som ser og føles annerledes ut å kjøre.

- Null historie. Det er tross alt ikke så lenge siden historie i bilspill var utenkelig. De kan heller bruke tid og penger på spillet.

Forventer:

- NFS: The Run 2...

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hvis de beholder moroa fra orginale Most Wanted og dropper Ridge Racer- kjøringa fra siste Hot Pursuit så er hvertfall forutsetningene der for et bra spill.

Jeg er også enig med at de kan droppe historie og at færre unike biler er bedre enn en million identiske F&F- biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...