Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Nope does still sound like a fag. Så det du sier er at hvis man kommer fra vestlandet er man bedre enn alle andre i Norge? Jeg tror ikke det. Jeg orker ikke å ta nynorsk vs bokmål diskusjonen her. For all del opprett en tråd om hvorfor du elsker nynorsk og hvorfor hele landet skal ha obligatorisk opplæring i denne tullmålformen så kan vi fortsette der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du høres ut som en faggot når du skriver på bokmål. Derfor.

(no offence men ærlig talt det går an å skrive på bokmål selv om du har en NN lignende dialekt, hadde vært moro hvis nordlendinger og trøndere hadde skrevet på sine dialekter på dette forumet også).

Sie klingen wie ein Schwuler, wenn Sie schreiben in Nynorsk

no offence, men ærleg talt går det an å skrive på nynorsk sjølv om du har ein bokmålliknande dialekt, hadde vore morosamt viss austlendingar hadde skreve på sine dialekter på dette forumet også. Nei vent, dei gjer visst det allereie.

Nynorsk tydar på at du kjem frå dei meir eksklusive delane av Vestlandet og er ein person som er bevisst på å dyrke identiteten sin. Det høyrest prima ut for jomfruer.

E æ kårkje austlænding æl væstlænding, e kjøm frå Innlande. Brei nynorsk -> Midlandsmålet -> Innlandet&Indre Vestlandet. ;)

Lenke til kommentar

Nope does still sound like a fag. Så det du sier er at hvis man kommer fra vestlandet er man bedre enn alle andre i Norge? Jeg tror ikke det.

Les innlegget ditt éin gong til. Sjå om du kan finne hykleriet.

Jeg orker ikke å ta nynorsk vs bokmål diskusjonen her. For all del opprett en tråd om hvorfor du elsker nynorsk og hvorfor hele landet skal ha obligatorisk opplæring i denne tullmålformen så kan vi fortsette der.

For all del opprett ein tråd om kvifor du elskar bokmål og kvifor heile landet fortsatt skal ha obligatorisk opplæring i denne danske tullmålforma så kan vi fortsette der.

Ikkje arrester meg på at eg meiner det er negativt å vere "fag". Det er openbart at eleNef nyttar ordet som eit generelt skjellsord og ikkje som ei nemning for legning.

Endret av ambisjon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja vi kan gå tilbake til urgermansk hvis det er det du vil. Så lenge det er èn offisiell målform i Norge. Hvertfall ikke en smørje av forskjellige vestlandsdialekter som er smeltet sammen til en forferdelig målform.

Det at du høres ut som en faggot når du skriver nynorsk har ikke noe med hvor du kommer fra å gjøre. Men kall meg gjerne en hykler. God natt.

Lenke til kommentar

Det at du høres ut som en faggot når du skriver nynorsk har ikke noe med hvor du kommer fra å gjøre. Men kall meg gjerne en hykler. God natt.

Nynorsk er ein eksklusiv del av kulturen til folk på Vestlandet og visse delar av Innlandet (nei, eg skal ikkje gløyme dei ein gong til ;) ). Nynorsk har likskap til korleis vi snakkar og er derfor ein del av vår identitet. Å seie at vi høyrest ut som "faggotar" når vi skriv er i aller høgste grad ei nedverdigande fornærming mot folk frå dei nemnde stadane.

Du tar ein stråmann utan sidestykke ved å konvertere "bevisst på eigen identitet" til "betre enn alle andre i Noreg", samtidig som du seiar i det same innlegget at vi høyrest "fag" ut på måten vi skriv. Det er heilt utvilsamt hykleri, og det er uforskamma å ikkje innrømme det.

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar

Ja vi kan gå tilbake til urgermansk hvis det er det du vil. Så lenge det er èn offisiell målform i Norge. Hvertfall ikke en smørje av forskjellige vestlandsdialekter som er smeltet sammen til en forferdelig målform.

som Ambisjon skriv.. Altså da e ikkje regla på forume her som seie at ein SKA skriva bokmål. Du kan anten sjå vekk fra innlegge i da heiletatt elle svare på det han lure på. Ikkje begynn å drit deg sjølv ut pga at DU "skriver så mye bedre enn oss"

Lenke til kommentar

Selv om du har satt strek vil jeg gjerne få komme med mitt innspill i debatten. Nynorsk er sexy. Både skriftlig (i moderate former, da spesielt brukt i kronikker, leserinnlegg o.l.) og muntlig.

Fortsatt lykke til. Kanskje du har bedre sjans på kontaktannonsesidene når du flytter til byen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om du har satt strek vil jeg gjerne få komme med mitt innspill i debatten. Nynorsk er sexy. Både skriftlig (i moderate former, da spesielt brukt i kronikker, leserinnlegg o.l.) og muntlig.

Fortsatt lykke til.

:fun:

Kanskje du har bedre sjans på kontaktannonsesidene når du flytter til byen?

:dontgetit::wow::grin::lol::scared::lol::scared::lol:

Eg er nå fastbuande på Fjell. :)

Lenke til kommentar

Skulle ikkje du til byen?

Er ikkje Bergen Vest Vest nærme nok? :p

Berre ein kvarters busstur unna sentrumskjerna.

Finnes det ingen huldere der på fjellet?

Joda, eg skal nok få plukka dei opp når eg kjem over dei.

Endret av Staketten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...