Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Og så var det dette med å finne andre upulte. Det er inga moglegheit for å finn ut slikt på profilane på Decate og Sukker. Difor har eg sendt rundt fylgjande sers retta fyrstemeldinga:

Er du jomfru? :p

Korleis kan eg formulere fyrstemeldinga betre for å få betre respons? :fun:

Meldinga bør innehalde spørsmålet om jomfrudom for å bruke minst mogleg tid på pulte jenter.

(Nå skal det seiast at i mine auger vert ikkje jenter mindre jomfru av valdtekt/misbruk)

Endret av Staketten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å heller bare informere på din profil at du er uerfaren selv og derav søker likesinnede jenter og så henvise til profilen din i åpningsmeldingen i stedet for? Tror ikke du på noen måte klarer få det til å se bra ut om du spør ei jente om hun har pult i første meldinga...

"Hei, jeg synes din profil/bilde/blablabla var interessant. Sjekk ut min profil da vel?" Det er vel omtrent noe slik jeg tenker på, men kanskje skrevet på en bedre måte. :)

Lenke til kommentar

Hva med å heller bare informere på din profil at du er uerfaren selv og derav søker likesinnede jenter og så henvise til profilen din i åpningsmeldingen i stedet for? Tror ikke du på noen måte klarer få det til å se bra ut om du spør ei jente om hun har pult i første meldinga...

"Hei, jeg synes din profil/bilde/blablabla var interessant. Sjekk ut min profil da vel?" Det er vel omtrent noe slik jeg tenker på, men kanskje skrevet på en bedre måte. :)

Du er vel ikkje klar over at det er fleire gongar menn enn kvinner på slike sider? Då skal jentene jaggu ha fritidsproblem om dei gidd å besøkje ein profil etter oppfordring i ei melding av svada og ting dei har høyrd mange gongar før. :p Her gjeld det å stikke seg ut på ein positiv måte, og ein får berre eitt forsøk per jente. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortell meg hvis dette virkelig funker! Har noen jenter kontaktet deg enda?

Ingen respons i laupet av dei 49 dagane tråden har vore oppe. Og eg reknar heller ikkje med å få noko i framtida.

I'm sorry bro! Men som sakt så er ikke dette et sted som de fleste jenter henger på (en del ja, men ikke mange). Men tiden vil vise, kanskje noen kontakter deg!

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare plinge på hos "boil -in -bag"? Eller vent, glemte at hun var utpult allerede som 13 åring. Prøv kirka.

[Trussel]Nestemann som nemner kyrkja eller ei eller annan sekt vert rapportert. Eg har ikkje noko interesse av å vente til bryllaup.[/Trussel]

• Liker 6
Lenke til kommentar

Du høres ut som en faggot når du skriver på bokmål. Derfor.

(no offence men ærlig talt det går an å skrive på bokmål selv om du har en NN lignende dialekt, hadde vært moro hvis nordlendinger og trøndere hadde skrevet på sine dialekter på dette forumet også).

Sie klingen wie ein Schwuler, wenn Sie schreiben in Nynorsk

Endret av eleNef
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du høres ut som en faggot når du skriver på bokmål. Derfor.

(no offence men ærlig talt det går an å skrive på bokmål selv om du har en NN lignende dialekt, hadde vært moro hvis nordlendinger og trøndere hadde skrevet på sine dialekter på dette forumet også).

Sie klingen wie ein Schwuler, wenn Sie schreiben in Nynorsk

no offence, men ærleg talt går det an å skrive på nynorsk sjølv om du har ein bokmålliknande dialekt, hadde vore morosamt viss austlendingar hadde skreve på sine dialekter på dette forumet også. Nei vent, dei gjer visst det allereie.

Nynorsk tydar på at du kjem frå dei meir eksklusive delane av Vestlandet og er ein person som er bevisst på å dyrke identiteten sin. Det høyrest prima ut for jomfruer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...