Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Tror jeg heller hadde satset på OKCupid, Plenty of Fish eller Badoo fremfor Sukker, Match, Decate, iFlirt og lignende, men det er kanskje bare meg.

Har i alle fall hatt mer suksess med å finne jenter på OKC, PoF og Badoo. OKC er rimelig overlegen på filtrering i alle fall. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg prøvde meg med ein tilsvarande tråd på kvinneguiden.no. Det kom inn mindre fornuftige svar, og morgonen etter vart tråden sletta. Så slik gjekk det.

Vell... kvinnfolka på kvinneguiden er jo en gjeng innavla rødstrømper med kognetiv kapasitet litt over en gjenomsnittelig oter.

Prøv sukker du, eller om du vil ha noen med erfaring, cupido. Er mange nok av de "eldre" damene som er ute etter å ta hånd om en ung og uerfaren.

Sukker koster deg vell 200ish i måneden med 10% stackende rabatt hver måned slik at du tilslutt betaler rundt 25kr måneden. De har noe som heter super VIP og det gir alle mulighet til å kontakte deg om de vil, og du kan snakke med alle. Har selv vært der lenge, og det er vell etter min mening den beste "date" siden som er der. Mye folk, bra "match" system, og etter hvert bra priser. Jeg betaler vell noe slikt som 20kr måneden nå, og har fått valuta for pengene og vell så det :ph34r:

Sukker er vell ikke akkurat en åpenbar "jeg vil ha et ligg" plass, men man finner egentlig alt om man leter, om man formulerer seg rett :)

Kanskje ein fordel å lesa tråden føre du uttalar deg? ;)

(...)

Kanskje ikke rette forumet å spørre på. Vet ikke hvor høy prosentandel av brukerne her som er jenter, men det er nok ikke mange. ;)

Dette er vel kanskje forumet jeg ville brukt for å søke mannekos.

Ja, har du framlegg til meir høvande forum for dette?

Nei, da ville jeg heller ha satset på datingsider. Men for all del, sjansen for å få napp her er sikkert større enn å vinne i lotto. ;)

Eg er aktiv betalande brukar på sukker.no . Men der er det heller ikkje alltid like lett å finne ut om jentene er pulte eller upulte forutan å spørja dei, og då har ein rota seg godt uti eit stort minefelt.

Tror jeg heller hadde satset på OKCupid, Plenty of Fish eller Badoo fremfor Sukker, Match, Decate, iFlirt og lignende, men det er kanskje bare meg.

Har i alle fall hatt mer suksess med å finne jenter på OKC, PoF og Badoo. OKC er rimelig overlegen på filtrering i alle fall. ^^

Skal notere meg dei av desse disene der eg ikkje har profil.
Lenke til kommentar

Er det så mange jenter fra Norge på OKC da?

Lenke til kommentar

Kanskje du er jakt på en "fuckfriend"-greie der du finner ei jente som ikke har fått slått hull og greiene og ønsker å bygge erfaring med en på ca. samme stampunkt?

Ser at noen hinter til at du får bedre erfaring av å hatt seg med mange jenter. Vil ikke påstå at det er akkurat den måten du bygger opp erfaringen til et godt sexliv der du kan kjenne, lytte og føle jenta for å få den optimale sex-en.

Uansett. Trådstarter har i hvert fall enorme baller som tørr å gå offentlig med dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du er jakt på en "fuckfriend"-greie der du finner ei jente som ikke har fått slått hull og greiene og ønsker å bygge erfaring med en på ca. samme stampunkt?

(...)

Ja, noko i den dur.

Baller? Han er helt anonym.

Eg har ulike verv der det ikkje vil vera nokon fordel i å skrive innlegg med ymse innhald under fult namn. Difor nyttar eg mitt pseudonym.

Med noko detektivarbeid kan ein fort finne ut kven eg er:

* Det pseudonymet er også mitt brukarnamn på Decate og OkCupid. Der har eg bilete av meg sjølv, og staden er Bergen, Hordaland.

* De har kanskje sett mine innlegg i hage-trådane her i forumet? Her utgjer eg meg for å vera anleggsgartnarlærling.

* Avataren min tilseier at eg føretrekkjer franske bilar. Spesifikk Peugeot.

Men eg måtte like svaret ditt. Det stemmer at eg ikkje er spesielt godt utstyrt. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Masse fine jenter som har sommerjobb i firma som driv med det du driver med om dagen ser eg. Er ikkje ei av dei aktuelle?

Nett nå er eg avløysar heime på garden i Skjåk, så desse jentene får eg ikkje med meg før eg startar i Bergen 20. August.

Lenke til kommentar

Du får deg sikkert noe i løpet av noen få måneder gjennom en av disse datingsidene mtp. at du er 19. Det er betraktelig vanskeligere om man er et stykke over 20. Da synker sjansen for at ei jente blir interessert med (synsing fra min side, men virker realistisk) 50% i året. Dessverre er det å være jomfru turn off for jenter (i en slik grad at det er avgjørende, også når det er snakk om annet enn ONS hvor erfaring selvsagt har noe å si), mens det for mange menn kan være søtt eller ubetydelig.

Har trivdes som frivillig singel selv fram til de siste 2-3 årene, men merker jo som 24-åring at markedet er ganske lukka for oss som ikke har eksperimentert i ungdomsårene. Kast deg rundt og ikke gi opp før du får deg noe. Plutselig er det for seint, men ikke enda for din del. Håper for all del det går bra!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det er en del. Ikke så mange som det er fra Utlandet, men absolutt nok å velge mellom.

Er det ikke bare en masse vegetarianere der da? Blant de norske er vel iallfall halvparten av de jeg får opp det. Jeg har absolutt ingen interesse av å bli gresspiser jo! :omg: Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Så leit. Stor underholdning i å se snertne små jenter dytte rundt på gressklippere mens man er på jobb. Hvilket firma skal du begynne i?

Gravdal Hage&Anlegg.

Da vet heldigvis forumbrukere med døtre hvilket anleggsgartnerfirma de ikke skal hyre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...