Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Men det virker jo litt som om at du tror det er jenter sin feil at du fortsatt er jomfru. Stemmer det?

Nei, det blir ikkje heilt rett. Det er mest min store udugelegheit som kjempetufs som er feilen. Og samfunnet som har forma meg slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det blir ikkje heilt rett. Det er mest min store udugelegheit som kjempetufs som er feilen. Og samfunnet som har forma meg slik.

Så du skylder altså på samfunnet for at du ikke får deg noe? Det virker som om at det ikke er noe tak i deg, og da er det ikke rart at du ikke får deg noe heller. Du må begynne å finne ut da hva DU kan gjøre for å bli ett bedre menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ikkje alltid dei har tilgjengeleg/oppdatert kontaktinformasjon eller noko som helst. Og så er det i allefall ikkje lett å finna dei.

Eg vil tru det blir betre om eg får skuleplass til hausten. Då er ein i allefall sikra ein viktig arena for sosialisering.

Påbygg til generell studiekompetanse. Har søkt på skulane som sannsynlegvis har langt fleire jenter enn gutar til elevar.

Med de beste ønsker om en snarlig avslutning på jomfrudommen din; hold deg langt unna ingeniørfag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det går da fint an å bli kjent med personer utenom din egen klasse.

Det går da fint an å ha det litt morsomt også i en slik tråd, men så går vel ikke humoren min hjem hos alle heller.

Sitter forsåvidt her alene i mørket, så kanskje det er noe i det

Lenke til kommentar

Det går da fint an å ha det litt morsomt også i en slik tråd, men så går vel ikke humoren min hjem hos alle heller.

Sitter forsåvidt her alene i mørket, så kanskje det er noe i det

Det var ikkje heilt vellukka å prøve lukka i eit ingeniørfag-studium?

Lenke til kommentar

Det var ikkje heilt vellukka å prøve lukka i eit ingeniørfag-studium?

For å klarlegge ordleggingen min; det var nok ikke slik at jeg valgte studie ut fra ønske om flest mulig sengepartnere, slikt har man sykepleierlinjene til.

Jeg har ikke så sterkt behov for intimitet at å rengjøre eldre og syke kan ses på som ett substitutt for ett normalt sexliv, og prise vår skaperen og andre i skap for det.

Beklager, min feil. Skulle tatt den spøken.

Ingenting å beklage. Jeg lo selv, og det er fortsatt det viktigste.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Når du presenterer dine krav overfor potensielle partnere, spesifiserer du da, slik du gjør i førsteposten, at tidligere seksuelle erfaringer ikke kan inkludere fisting? For å være helt sikker på å utelukke de som aldri har blitt pult, sugd/slikket eller fingret, som du også generøst spesifiserer, men som til gjengjeld har valgt å la seg fiste som første steg i sin seksuelle karriere?

Lykke til...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...