Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Sex med jomfruer er for mannfolk som kan ta vare på jenter. Ikke gutter som sitter og sutrer på diskusjon.no om at de ikke får seg. Det er desse to gruppene: Den gruppa gutar som alltid får seg noko, og veit det. Eg til høyrer den andre gruppa, nemleg dei som aldri har sjans på noko som helst, og veit det. Og da blir utviklinga framover alltid der etter. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Er vel ikke så vanskelig det da. Du må bare hoppe i det med begge beina. Snakk med de som for eksempel har biljardklubb om du vil det, og så drar du på en sånn trening. Er bare å snakke med folk og være hyggelig, og så går det greit. Det er ikkje alltid dei har tilgjengeleg/oppdatert kontaktinformasjon eller noko som helst. Og så er det i allefall ikkje lett å finna dei. Eg vil tru det blir betre om eg får skuleplass til hausten. Då er ein i allefall sikra ein viktig arena for sosialisering. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg tror det første du må jobbe med er mindsettet/tankegangen din. Den ødelegger nok mye for deg. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Eg burde nok ikkje henge på forumet til puahate for ofte. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Du misliker altså folk som er flinke med jenter, og som får dem. Snu på det, bli imponert, og lær av dem. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Du misliker altså folk som er flinke med jenter, og som får dem. Snu på det, bli imponert, og lær av dem. Nei, mislikar dei ikkje. Blir meir misunneleg. Og det er heller ikkje alt som kan lærast. Mykje er genetisk, og det får ein ikkje gjort noko med. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Akkurat hva mener du er genetisk? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er ikkje alltid dei har tilgjengeleg/oppdatert kontaktinformasjon eller noko som helst. Og så er det i allefall ikkje lett å finna dei. Eg vil tru det blir betre om eg får skuleplass til hausten. Då er ein i allefall sikra ein viktig arena for sosialisering. Hva skal du studere da? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nei, mislikar dei ikkje. Blir meir misunneleg. Og det er heller ikkje alt som kan lærast. Mykje er genetisk, og det får ein ikkje gjort noko med. Det er ikke genetisk å være sjarmerende og snill. Det er noe man kan lære seg og det kommer også an på miljøet og hva man blir påvirket av. Utseendet er selvsagt genetisk, men det man kan gjøre med utseende er for eksempel å trene, få en grei frisyre og kle seg bra. Om man føler seg bra, så vil man utstråle det også. Det å ha en god selvfølelse er også ett stort pluss i boka. Om du ikke allerede har mye selvfølelse, så kan du begynne med å se deg selv i speilet hver morgen og si "damn, jeg er fin" for eksempel. Jeg har selv hatt dårlig selvtillit etter mange år med mobbing på barneskolen, så jeg vet akkurat hvordan det er, og det er heller ikke noe man får tilbake på en dag heller. Jeg fikk også mye bedre selvtillit da jeg var i rundt folk som faktisk satte pris på meg og likte meg. Det var ikke oppmerksomhet fra gutta som gav meg selvtilliten min. Det man har inni, det kan man faktisk se på utsiden. Det er ikke de overlegne mannfolka som er høy på seg selv du skal se opp til. Du skal ikke se opp til de mannfolka som driver med puahate og rakker ned på kvinner. Du skal se opp til menn som behandler kvinner bra og er snille. Jeg ville jo ikke vært sammen med kjæresten min om han var en jævla drittsekk. Jeg er sammen med han fordi han er utrolig snill, vi har god kjemi, samme humor, like interesser og trives i hverandres selskap. Han er en mann som jeg ser for meg en fremtid med. Til sist så er det faktisk det som er på innsiden som teller. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Akkurat hva mener du er genetisk? Altså eitt resultat av genetikk som set sine avgrensingar. Til dømes har eg ikkje utsjåande over 6/10, og har heller aldri hatt ein magnetisk kraft på jenter. Dette er noko ein enten er føydd med, eller ikkje. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Hva skal du studere da? Påbygg til generell studiekompetanse. Har søkt på skulane som sannsynlegvis har langt fleire jenter enn gutar til elevar. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har noen foreslått Folkehøgskule? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Det å ha en god selvfølelse er også ett stort pluss i boka. Om du ikke allerede har mye selvfølelse, så kan du begynne med å se deg selv i speilet hver morgen og si "damn, jeg er fin" for eksempel. Denne metoden fungera berre for personar som er lettare råka. For min del blir det berre absurd og ironisk. Jeg fikk også mye bedre selvtillit da jeg var i rundt folk som faktisk satte pris på meg og likte meg. Det var ikke oppmerksomhet fra gutta som gav meg selvtilliten min. Men du fekk merksemd hjå gutane? Då kan du ikkje avfeie at det har hjelpt deg på veg. Du anar ikkje kor enkelt de jenter har det. Det er ikke de overlegne mannfolka som er høy på seg selv du skal se opp til. Du skal ikke se opp til de mannfolka som driver med puahate og rakker ned på kvinner. Du skal se opp til menn som behandler kvinner bra og er snille. Eg ser ikkje opp til nokon mann i det heile. ...som behandler kvinner bra og er snille. Jeg ville jo ikke vært sammen med kjæresten min om han var en jævla drittsekk. Jeg er sammen med han fordi han er utrolig snill, vi har god kjemi, samme humor, like interesser og trives i hverandres selskap. Han er en mann som jeg ser for meg en fremtid med. Til sist så er det faktisk det som er på innsiden som teller. Finnast det jenter som korkje ynskjer seg ein snill eller "snill" mann? Har noen foreslått Folkehøgskule? Kva er sannsynlegheita for å finna jomfrujenter der? Ikkje høg nok til at eg har vurdert folkehøgskule. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Eg ser ikkje opp til nokon mann i det heile. Finnast det jenter som korkje ynskjer seg ein snill eller "snill" mann? Etter min mening er det fint å ha noen å se opp til. Det gir meg noe å jobbe for. Å forbedre meg selv. Alle jenter vil ha noen som behandler dem bra, men de vil ikke ha noen som jager dem og er desperate. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kva er sannsynlegheita for å finna jomfrujenter der? Ikkje høg nok til at eg har vurdert folkehøgskule. Ka som får deg til å tro at andelen jomfruer er lavere på ein folkehøgskule enn på ein vanlig skule? 1 Lenke til kommentar
stevia Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Denne metoden fungera berre for personar som er lettare råka. For min del blir det berre absurd og ironisk. Har du prøvd det da? Finnes også andre metoder å jobbe med seg selv på. Men du fekk merksemd hjå gutane? Då kan du ikkje avfeie at det har hjelpt deg på veg. Du anar ikkje kor enkelt de jenter har det. Jeg fikk ikke oppmerksomhet av gutter på den måten mens jeg gikk i 8-9-klasse, nei. Men fikk guttevenner og skjønte da at det var like enkelt å bli venn med gutter som med jenter. Eg ser ikkje opp til nokon mann i det heile. Finnast det jenter som korkje ynskjer seg ein snill eller "snill" mann? Etter min mening er det fint å ha noen å se opp til. Det gir meg noe å jobbe for. Å forbedre meg selv. Alle jenter vil ha noen som behandler dem bra, men de vil ikke ha noen som jager dem og er desperate. This Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Alle jenter vil ha noen som behandler dem bra, men de vil ikke ha noen som jager dem og er desperate. Det er vel ikkje akkurat nokor bombe. Ka som får deg til å tro at andelen jomfruer er lavere på ein folkehøgskule enn på ein vanlig skule? Er ikkje gjennomsnittsalderen på elevane der på mellom 18-25? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det er vel ikkje akkurat nokor bombe. Er ikkje gjennomsnittsalderen på elevane der på mellom 18-25? Finnes nok av kristne folkehøyskoler også (er langt i fra bare kristne som går der altså) MEN du bør ikke gå noen skole bare for å få deg noe. Da er det i alle fall veldig stor sannsynlighet for at du mister motivasjonen. Påbygg til generell studiekomp er veldig tungt og 1 av 3 dropper ut. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Finnes nok av kristne folkehøyskoler også (er langt i fra bare kristne som går der altså) MEN du bør ikke gå noen skole bare for å få deg noe. Da er det i alle fall veldig stor sannsynlighet for at du mister motivasjonen. Påbygg til generell studiekomp er veldig tungt og 1 av 3 dropper ut. Grunnen til påbygg er at dette er noko eg kunne tenkt meg å teke uansett. Eg veit det er eit tungt år for folk som er skuleleie. Nett det er eg nemleg ikkje sjølv. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Grunnen til påbygg er at dette er noko eg kunne tenkt meg å teke uansett. Eg veit det er eit tungt år for folk som er skuleleie. Nett det er eg nemleg ikkje sjølv. Okei, det er bra. Men det virker jo litt som om at du tror det er jenter sin feil at du fortsatt er jomfru. Stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg