Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Hva om du møter ei som sier at hu er jomfru men som egentlig ikke er det? Det er ein situasjon eg fryktar. Ho går truleg ikkje i frå ei slik tilståing forutan konsekvensar. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det er ein situasjon eg fryktar. Ho går truleg ikkje i frå ei slik tilståing forutan konsekvensar. Det er ikke sikkert at du får vite det i det hele tatt, er jo praktisk umulig å vite om hu er jomfru viss hu f.eks bare har hatt sex 1-2 ganger før. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det er ein situasjon eg fryktar. Ho går truleg ikkje i frå ei slik tilståing forutan konsekvensar. Det du seier er at det blir blodig på den eine eller andre måten? 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Det du seier er at det blir blodig på den eine eller andre måten? Ikkje slik som i blod som renn utover golvet. Det blir det i allefall ikkje. Men eg veit ikkje heilt korleis eg reagera på ein slik situasjon. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Det er ikke sikkert at du får vite det i det hele tatt, er jo praktisk umulig å vite om hu er jomfru viss hu f.eks bare har hatt sex 1-2 ganger før. Nei, med mindre eg får godprata med ei eventuell nær veninne. Men likevel, det er ein skilnad på å ha personleg erfaring av å bli penetrert, og å ikkje ha det. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Men hvordan vet du hvordan en jomfru bør reagere kontra en ikke-jomfru? Du kan finne deg en religiøs jente, men da må du vel nesten gifte deg før du får bever på knaggen også. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Så langt er i hvert fall ingen skjede skadd.... 5 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Men hvordan vet du hvordan en jomfru bør reagere kontra en ikke-jomfru? Du kan finne deg en religiøs jente, men da må du vel nesten gifte deg før du får bever på knaggen også. Eg vil tru det er umogleg å observera skilnaden mellom ei som nett er jomfru, og ei som berre latar som. Religiøse jenter er som aseksuelle å rekne med. Dei er minst like kravstore. Og da blir eg aldri god nok for dei uansett. Så langt er i hvert fall ingen skjede skadd.... Ei heller spretta. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Ok, et nytt spm.: Viss du skulle velge mellom å ha sex med ei som har mye erfaring eller aldri ha sex, hva ville du valgt? Edit: Endra teksten, det sto opprinnelig: "som er så langt fra jomfru som det går ann" Endret 7. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) ei som er så langt fra jomfru som det går ann 77 år gammel hore som har vært på jobb daglig siden "First Blood"? (Du må nesten definere hva du mener. Den ene delen av dilemmaet ditt er veldig vagt og definitivt åpent for tolkning). Endret 7. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 77 år gammel hore som har vært på jobb daglig siden "First Blood"? (Du må nesten definere hva du mener. Den ene delen av dilemmaet ditt er veldig vagt og definitivt åpent for tolkning). Har endra teksten nå, litt lettere å tolke riktig? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Ok, et nytt spm.: Viss du skulle velge mellom å ha sex med ei som har mye erfaring eller aldri ha sex, hva ville du valgt? Edit: Endra teksten, det sto opprinnelig: "som er så langt fra jomfru som det går ann" Eg vel å vri på spørsmålet: Det er att berre to menneskje på jorda. Eg, og eit velpult kvinnemenneske. Blir det etterkvart ei dotter i høvande alder, så er halve målet nådd. (Eineborn, mora blir umiddelbart ufruktbar etter dette.) Ein slik situasjon kjem uansett til å hindre utveksling av jomfrudom og attsidig utforsking. Det blir berre gjeving og taking. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hei Staketten! Dette er mitt første besøk innom tråden din (så link til den på Kvinneguiden), og jeg vil gjerne prøve å hjelpe deg om du er villig til det. Først av alt så er jeg enig i det noen andre har skrevet i denne tråden om at du kanskje er for opphengt i dette med at jenta må være jomfru, for det kan gjøre det ganske mye mer vanskelig for deg å finne noen. Men om du absolutt ikke vil ha sex første gang med noen som har hatt sex før, så skal jeg ikke diskutere dette med deg. Jeg leser at du ikke har noen venner, og aldri har hatt det. Jeg skal fortelle deg det at min kjæreste er ikke bare min kjæreste, men også min beste venn. Dette er viktig i et godt forhold. Jeg har ikke lest hele tråden, så jeg har ikke sett om du har noen hobbyer eller noe, men kanskje du bør finne seg en hobby som er sosial der du kan møte både gutter og jenter? For om du får deg kompiser, så blir det kanskje enklere å vite hvordan du skal forholde deg til jenter? Jeg tror du har oppdaget dette, men det er uansett ikke så enkelt at du får pult på jenta med en gang om du treffer ei du liker som er jomfru. Du må jo først snakke med henne, få henne interessert, be henne ut på date, og om daten går bra så kan det jo hende at hun en dag velger å ha sex med deg. Du sier også du er sjalu. Dette vil ikke fungere i et forhold om jenta ikke er overhysterisk og sjalu selv. Både jeg og kjæresten min har venner av det motsatte kjønn, og jeg drar på fotballkamper o.l med kompisene mine, mens kjæresten min finner på ting med hans venninner. Dette er noe man må tolerere i et forhold. Det går tilbake til at man skal være venner, og tillit er veldig viktig i et vennskap. Man må ha tillit til partneren sin. Ellers har jeg ikke så mye mer å komme med for øyeblikket. Men jeg tror ikke diskusjon.no er stedet for å få seg dame da Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Hei Staketten! Dette er mitt første besøk innom tråden din (så link til den på Kvinneguiden), og jeg vil gjerne prøve å hjelpe deg om du er villig til det. Først av alt så er jeg enig i det noen andre har skrevet i denne tråden om at du kanskje er for opphengt i dette med at jenta må være jomfru, for det kan gjøre det ganske mye mer vanskelig for deg å finne noen. Men om du absolutt ikke vil ha sex første gang med noen som har hatt sex før, så skal jeg ikke diskutere dette med deg. Jeg leser at du ikke har noen venner, og aldri har hatt det. Jeg skal fortelle deg det at min kjæreste er ikke bare min kjæreste, men også min beste venn. Dette er viktig i et godt forhold. Jeg har ikke lest hele tråden, så jeg har ikke sett om du har noen hobbyer eller noe, men kanskje du bør finne seg en hobby som er sosial der du kan møte både gutter og jenter? For om du får deg kompiser, så blir det kanskje enklere å vite hvordan du skal forholde deg til jenter? Jeg tror du har oppdaget dette, men det er uansett ikke så enkelt at du får pult på jenta med en gang om du treffer ei du liker som er jomfru. Du må jo først snakke med henne, få henne interessert, be henne ut på date, og om daten går bra så kan det jo hende at hun en dag velger å ha sex med deg. Du sier også du er sjalu. Dette vil ikke fungere i et forhold om jenta ikke er overhysterisk og sjalu selv. Både jeg og kjæresten min har venner av det motsatte kjønn, og jeg drar på fotballkamper o.l med kompisene mine, mens kjæresten min finner på ting med hans venninner. Dette er noe man må tolerere i et forhold. Det går tilbake til at man skal være venner, og tillit er veldig viktig i et vennskap. Man må ha tillit til partneren sin. Ellers har jeg ikke så mye mer å komme med for øyeblikket. Men jeg tror ikke diskusjon.no er stedet for å få seg dame da Det stemmer, eg har ingen sosial hobby. Det er mest fordi eg ikkje har funne nokon inngang inn i hobbyane eg har sett på. Då er det morosamt å attpåtil ha sosial angst. Diskusjon.no er ikkje plassen å finne seg kvinnfolk, men derimot ein fin plass å ha denne tråden. Så da er det berre å lenkje til denne tråden der det høver seg. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det stemmer, eg har ingen sosial hobby. Det er mest fordi eg ikkje har funne nokon inngang inn i hobbyane eg har sett på. Då er det morosamt å attpåtil ha sosial angst. Diskusjon.no er ikkje plassen å finne seg kvinnfolk, men derimot ein fin plass å ha denne tråden. Så da er det berre å lenkje til denne tråden der det høver seg. Hvilke hobbyer har du sett på da? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Hvilke hobbyer har du sett på da? Eg har sett på sjakk og kortspel, men det ikkje så lett å finna hobbygruppar. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Eg har sett på sjakk og kortspel, men det ikkje så lett å finna hobbygruppar. Skjønner. Hva med biljard for eksempel da? Jeg tror ikke det er så mange jenter som spiller verken sjakk, kortspill eller biljard, men å få seg kompiser er en god plass å begynne. Du kan jo også bli kjent med jenter gjennom kompiser om du får deg det. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Skjønner. Hva med biljard for eksempel da? Jeg tror ikke det er så mange jenter som spiller verken sjakk, kortspill eller biljard, men å få seg kompiser er en god plass å begynne. Du kan jo også bli kjent med jenter gjennom kompiser om du får deg det. Ja, det er mange ting som er aktuelle. Å starte og å kome inn i miljøet er det som er utfordrande her. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, det er mange ting som er aktuelle. Å starte og å kome inn i miljøet er det som er utfordrande her. Er vel ikke så vanskelig det da. Du må bare hoppe i det med begge beina. Snakk med de som for eksempel har biljardklubb om du vil det, og så drar du på en sånn trening. Er bare å snakke med folk og være hyggelig, og så går det greit. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Sex med jomfruer er for mannfolk som kan ta vare på jenter. Ikke gutter som sitter og sutrer på diskusjon.no om at de ikke får seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg