Daxt3r Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Om du klarer å utkonkurrere japanske rikinger på pris så vil jeg tippe du kan få tak i jomfruer i Thailand f.eks. Eller hvor som helst hvor det å sende barna sine til prostitusjon er en akseptabel måte å få opp sin egen levestandard på. Problemet her er vel at beløpet ofte kjem opp i millionklassa, iverfall om man har sett "Taken" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Problemet her er vel at beløpet ofte kjem opp i millionklassa, iverfall om man har sett "Taken" Dama som blir kidnappa i Taken er vel fra USA. Tipper stykkprisen på uvillige bortførte amerikanske jenter naturlig skal ligge høyere enn de som blir solgt av sine foreldre i et land hvor slikt virker å være en akseptert form for inntekt. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Hvordan vet du at det er turn-off å ha sex med en jente som ikke er jomfru? Har du prøvd og fikk det ikke til? Nei, eg har aldri kome så langt. Eg kan bli seksuelt tiltrekt jenter som ikkje er jomfru. Det er altså vitet mitt som rår. Jeg ser godt argumentet ditt om at det ville vært en fin erfaring å være et par som har sex for første gang, og tar læringskurven sammen, men det virker som du rett og slett er litt for opphengt i dette. Om du har sex med en mer erfaren dame og driter deg ut (hva er egentlig å drite seg ut? Komme for fort? Ikke få den opp? Ikke klare å tilfredsstille dama?), er det da heller ikke verdens undergang. Det er meget sannsynlig at hun vil nevne det for venninnene sine, men de færreste ville delt det på Facebook, hengt opp posters på skolen eller uthengt deg offentlig. Med mindre dere er 14 år da.. Det er på ingen måte prat om å eventuelt drite seg ut, så den problemstillinga er ikkje aktuell. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Nei, eg har ikkje letta på "kravet". Men så har eg heller ikkje noko eg vil kalle for venar. Ikkje ein einaste kompis. Det har eg aldri hatt, og heller ikkje hatt behov for. Så eg har ikkje peiling på korleis ein kan byggje venskap. Alle har behov for venner og ein form for sosial omgangskrets. I mi meining mykje viktigare enn eit samleie. Om jenta du treff ikkje er jomfru betyr ikkje det at ho har "pult halve byen" som du nemner tidligare. Endret 26. mars 2013 av E7ite 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Sex er oppskrytt, så ser ikke "hastverket" ditt. Du kan ta saken i egne hender, mer en bra nok. Billigere er det også. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Alle har behov for venner og ein form for sosial omgangskrets. I mi meining mykje viktigare enn eit samleie. Om jenta du treff ikkje er jomfru betyr ikkje det at ho har "pult halve byen" som du nemner tidligare. Eg har sosial omgang med mine arbeidskollega. Men likevel så har ho pult. Sex er oppskrytt, så ser ikke "hastverket" ditt. Du kan ta saken i egne hender, mer en bra nok. Billigere er det også. Korleis kan eg vite om sex er oppskrytt eller ikkje??? Du meiner runking? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Nå er tråden 23 sider lang. Da ville jeg fjernet kravet om at hun må være upult, i det minste. Du må bare la være å tenke på det. Ikke spør, hvertfall. Bare lat som om hun er upult. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Synes du ska lage en counter over antall innlegg hvor folk råder deg til å droppe kravet, Staketten. Sett det i førsteposten så kanskje folk slutter å gjøre det. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Bare lat som om hun er upult. Det let seg nok ikkje gjera. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Kan garantere deg ut over 100% at du ikke ville opplevd en eneste forskjell. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Kan garantere deg ut over 100% at du ikke ville opplevd en eneste forskjell. Det hjelp ikkje så veldig at du skryt av at du har hatt sex med det meste. Trur dette kan ha noko med min trulege unnvikande PF. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) *Fjernet* Endret 5. april 2013 av E7ite Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 *Fjernet* Hey! Kva var det du skreiv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Løsningen til alle dine problemer. Men så innså han at trådens verdi ville forsvinne om du fant en løsning, og dermed slettet han innlegget. 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Altså å debutere seksuelt med ei prostituert. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Å? Nemde E7ite verkeleg ei løysing som inneber ei jomfru jente? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det jeg ikke helt forstår er hvorfor du MÅ vite at jenten er jomfru? Hva om du ikke vet, men bare tror hun er jomfru? Statistisk sett kan jeg ut fra min egen vennegjeng si at jo høyere BMI jenten har, jo mindre kuk har hun hatt i seg. Så hvis du ikke har så mye mot hvalfangst... Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Det jeg ikke helt forstår er hvorfor du MÅ vite at jenten er jomfru? Hva om du ikke vet, men bare tror hun er jomfru? Statistisk sett kan jeg ut fra min egen vennegjeng si at jo høyere BMI jenten har, jo mindre kuk har hun hatt i seg. Så hvis du ikke har så mye mot hvalfangst... Det er ikkje nok å tru. Tolvåringar kan også pula, sjølv om det går mot statistikken. Her må nok jenta stadfeste at ho nett er jomfru. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Hva om du møter ei som sier at hu er jomfru men som egentlig ikke er det? Endret 5. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg