Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Om du klarer å utkonkurrere japanske rikinger på pris så vil jeg tippe du kan få tak i jomfruer i Thailand f.eks. Eller hvor som helst hvor det å sende barna sine til prostitusjon er en akseptabel måte å få opp sin egen levestandard på.

Problemet her er vel at beløpet ofte kjem opp i millionklassa, iverfall om man har sett "Taken" :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet her er vel at beløpet ofte kjem opp i millionklassa, iverfall om man har sett "Taken" :wee:

Dama som blir kidnappa i Taken er vel fra USA. Tipper stykkprisen på uvillige bortførte amerikanske jenter naturlig skal ligge høyere enn de som blir solgt av sine foreldre i et land hvor slikt virker å være en akseptert form for inntekt.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det er turn-off å ha sex med en jente som ikke er jomfru? Har du prøvd og fikk det ikke til?

Nei, eg har aldri kome så langt. Eg kan bli seksuelt tiltrekt jenter som ikkje er jomfru. Det er altså vitet mitt som rår.

Jeg ser godt argumentet ditt om at det ville vært en fin erfaring å være et par som har sex for første gang, og tar læringskurven sammen, men det virker som du rett og slett er litt for opphengt i dette. Om du har sex med en mer erfaren dame og driter deg ut (hva er egentlig å drite seg ut? Komme for fort? Ikke få den opp? Ikke klare å tilfredsstille dama?), er det da heller ikke verdens undergang. Det er meget sannsynlig at hun vil nevne det for venninnene sine, men de færreste ville delt det på Facebook, hengt opp posters på skolen eller uthengt deg offentlig. Med mindre dere er 14 år da..

Det er på ingen måte prat om å eventuelt drite seg ut, så den problemstillinga er ikkje aktuell.

Lenke til kommentar

Nei, eg har ikkje letta på "kravet".

Men så har eg heller ikkje noko eg vil kalle for venar. Ikkje ein einaste kompis. Det har eg aldri hatt, og heller ikkje hatt behov for. Så eg har ikkje peiling på korleis ein kan byggje venskap.

Alle har behov for venner og ein form for sosial omgangskrets. I mi meining mykje viktigare enn eit samleie.

Om jenta du treff ikkje er jomfru betyr ikkje det at ho har "pult halve byen" som du nemner tidligare.

Endret av E7ite
  • Liker 2
Lenke til kommentar

nsKAju5.gif

Alle har behov for venner og ein form for sosial omgangskrets. I mi meining mykje viktigare enn eit samleie.

Om jenta du treff ikkje er jomfru betyr ikkje det at ho har "pult halve byen" som du nemner tidligare.

Eg har sosial omgang med mine arbeidskollega.

Men likevel så har ho pult.

Sex er oppskrytt, så ser ikke "hastverket" ditt.

Du kan ta saken i egne hender, mer en bra nok.

Billigere er det også.

Korleis kan eg vite om sex er oppskrytt eller ikkje???

Du meiner runking? :sleep:

Lenke til kommentar

Det jeg ikke helt forstår er hvorfor du MÅ vite at jenten er jomfru? Hva om du ikke vet, men bare tror hun er jomfru?

Statistisk sett kan jeg ut fra min egen vennegjeng si at jo høyere BMI jenten har, jo mindre kuk har hun hatt i seg. Så hvis du ikke har så mye mot hvalfangst...

Lenke til kommentar

Det jeg ikke helt forstår er hvorfor du MÅ vite at jenten er jomfru? Hva om du ikke vet, men bare tror hun er jomfru?

Statistisk sett kan jeg ut fra min egen vennegjeng si at jo høyere BMI jenten har, jo mindre kuk har hun hatt i seg. Så hvis du ikke har så mye mot hvalfangst...

Det er ikkje nok å tru. Tolvåringar kan også pula, sjølv om det går mot statistikken. Her må nok jenta stadfeste at ho nett er jomfru.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...