Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Uten at jeg har lest noe mer enn første og siste side av denne tråden, har jeg et spørsmål. Er det fremdeles kun en jomfrujente du søker, eller har du nå åpnet deg for å ha sex med en jente som ikke er jomfru? I så fall vil jeg anbefale å dra ut på byen uten venner, eventuelt med andre enn dine faste venner. Det er så utrolig mye greiere å sjekke jenter når du ikke har en kompis som kjenner deg godt hengende over skulderen. Ikke bare fordi man da kan dra en og annen løgn, men også fordi man kan prøve seg fram med litt andre personligheter enn det man vanligvis er rundt kompisene sine.

Nei, eg har ikkje letta på "kravet".

Men så har eg heller ikkje noko eg vil kalle for venar. Ikkje ein einaste kompis. Det har eg aldri hatt, og heller ikkje hatt behov for. Så eg har ikkje peiling på korleis ein kan byggje venskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med det er at eskortetjenestene er ikke jomfruer.

 

Om du klarer å utkonkurrere japanske rikinger på pris så vil jeg tippe du kan få tak i jomfruer i Thailand f.eks. Eller hvor som helst hvor det å sende barna sine til prostitusjon er en akseptabel måte å få opp sin egen levestandard på.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor TS absolutt må ha en jomfru. Når han nå er 21 så er det snart for sent uansett. Ta til takke med det du finner. Om du er redd for å være seksuelt uerfaren så er det jo bare én måte å korrigere det på.

 

Bare les tråden. Ørten andre har argumentert på samme måte, om ikke helt likt.

Lenke til kommentar

Ei 13 år gammel thaijente som nettopp er blitt solgt av familien blir sikkert med deg hjem til Norge.

Det som blir problemet på sikt er at ein kan ikkje halde jenta inne i kjøllaren for evig tid, og så kan ein heller ikkje sleppe ho ut da ho aldri i verda vil kunna få norske papir. Og spesielt ikkje med meg som forsyrgjar. :roll:

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor TS absolutt må ha en jomfru. Når han nå er 21 så er det snart for sent uansett. Ta til takke med det du finner. Om du er redd for å være seksuelt uerfaren så er det jo bare én måte å korrigere det på.

 

Men forresten... Kva tid vart eg 21 år? :p

 

Men nokre punkt om mine tankar om dette:

 

* For meg er det eit psykisk turn-off å vite at jenta har delteke friviljug i ein seksuell aktivitet når eg sjølv ikkje har det.

* Eg kunne tenkt meg å bli fyrstemannen til ei jente. Ei jente blir uansett min fyrste.

* Eg er såpass ute og køyre med mine sosale antennar at det er ikkje mange kvinnfolk eg får i laupet av livet. Sidan sjansa for å få noko generelt er liten, så er det like så greit å gå inn for å debutere med ei som heller ikkje har debutert, nå som sannsynlegheita er størst for at eg finn ei. Dess eldre eg blir, dess meir for gamal ( i andre sine auga) blir eg for denne gruppa jenter.

 

Var dette oppklarande, eller berre forvirrande? :fun:

Lenke til kommentar

* For meg er det eit psykisk turn-off å vite at jenta har delteke friviljug i ein seksuell aktivitet når eg sjølv ikkje har det.

Du er ei pingle. Gjør noe med ditt psykiske selvbilde.

* Eg kunne tenkt meg å bli fyrstemannen til ei jente. Ei jente blir uansett min fyrste.

Det er ikke noe stort. Det er ikke noe viktig. Man tenker ikke på det. Det er en meningsløs bagatell som man ikke engang tenker på. Det er bare nå, nå som du er jomfru, at det er den hellige gral.

* Eg er såpass ute og køyre med mine sosale antennar at det er ikkje mange kvinnfolk eg får i laupet av livet. Sidan sjansa for å få noko generelt er liten, så er det like så greit å gå inn for å debutere med ei som heller ikkje har debutert, nå som sannsynlegheita er størst for at eg finn ei. Dess eldre eg blir, dess meir for gamal ( i andre sine auga) blir eg for denne gruppa jenter.

Dine sosiale antenner er svært, svært korte. Heldigvis for deg, finnes det mange øvelser som gjør de både lengre og bedre til å få med seg de sosiale kodene rundt om kring. Og ikke nok med at det er mange øvelser, men de er gratis også! Hva annet trenger du?

 

Åja. Innsatsvilje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen statistikk på hvor mange % av befolkningen som faktisk har tatt møydommen på en annen person?

 

Jeg har en følelse av at det tallet antagelig er veldig lavt. For det er mange som har sex, og gjennomsnittspersonen har flere partnere, og da er det vel nødvendigvis noen som popper korken på flere enn andre.

Lenke til kommentar

Du er ei pingle. Gjør noe med ditt psykiske selvbilde.

 

Det er lettare sagt enn gjort.

 

Det er ikke noe stort. Det er ikke noe viktig. Man tenker ikke på det. Det er en meningsløs bagatell som man ikke engang tenker på. Det er bare nå, nå som du er jomfru, at det er den hellige gral.

 

Det er slik du tenkjer, ja. For min del er det for å tilfredsstille sjølvkjensla. At det i allefall er noko eg lukkast med. Noko som ikkje har lukkast hittil.

 

Dine sosiale antenner er svært, svært korte. Heldigvis for deg, finnes det mange øvelser som gjør de både lengre og bedre til å få med seg de sosiale kodene rundt om kring. Og ikke nok med at det er mange øvelser, men de er gratis også! Hva annet trenger du?

 

Åja. Innsatsvilje.

Og kompatibilitet. Det nyttar ikkje å presse ei scart-kopling inn i ein usb-port.

 

Enig med Slimda.

 

Debuten er ikke noe man tenker så mye over utover i livet..

Psykisk turnoff? Tror jeg ville jobbet litt mentalt og godtatt at hun ikke er jomfru. Mindre knot blir det også, dersom hun har litt erfaring og får lov til å ta styringen.

Bare bra, det!

 

Mogleg du ikkje har noko i mot at jenta di har pult halve byen. Eg er såpass sjalu at det for min del ikkje hadde gått. Her må det startast likt. På same startstrek.

 

Er det noen som har noen statistikk på hvor mange % av befolkningen som faktisk har tatt møydommen på en annen person?

 

Jeg har en følelse av at det tallet antagelig er veldig lavt. For det er mange som har sex, og gjennomsnittspersonen har flere partnere, og da er det vel nødvendigvis noen som popper korken på flere enn andre.

 

Det er slik når alfadritsekkane sjarmera fjortisjentene til sengs, for så å springe bort til neste jente dagen derpå. Desse klysene er så arrogante og bortskjemde at dei ikkje skjønar kva dei steller til.

Endret av Staketten
Lenke til kommentar

Det er lettare sagt enn gjort.

Ja, det er det. Men det betyr ikke at det er umulig. Faktisk er det svært mulig, det tar bare tid. Og innsatsvilje.

Det er slik du tenkjer, ja. For min del er det for å tilfredsstille sjølvkjensla. At det i allefall er noko eg lukkast med. Noko som ikkje har lukkast hittil.

Det er slik jeg tenker ja. Når jeg var yngre og jomfru, var sex og jomfrudom "det store". Det var "det ukjente". Det var "den hellige gralen". Tenk om jeg fikk tatt jomfrudommen på ei jente! Da ville jeg være spesiell for henne i hele hennes liv! Jeg ville være hennes første! Jeg ville alltids hatt en spesiell plass i hennes hjerte.

 

Men så vokste jeg opp og fant ut at, egentlig, så gir de fleste faen. Og det gjorde jeg også. Den "første gangen" er vanligvis ikke noe man ønsker å huske, da den både er pinlig og vond. Eller i heftig alkoholrus.

 

Det å flørte med jenter, gjør utrolig mye mer for selvfølelsen, enn å ha sex med en jomfru. Så fiks heller dine negative tanker, og begynn å flørte. Du kommer til å feile mange ganger, men det er en del av læreprosessen.

Og kompatibilitet. Det nyttar ikkje å presse ei scart-kopling inn i ein usb-port.

Og derfor drar man på dates. Dessuten vet du ikke hva slags jenter du kan tilbringe livet sammen med. Du kan prøve å være voksen og si at du bare kan være sammen med en "slik" og "slik" jente, men kroppen din ignorerer dette, og kjører på med følelser og forelskelser på helt andre ting.

Mogleg du ikkje har noko i mot at jenta di har pult halve byen. Eg er såpass sjalu at det for min del ikkje hadde gått. Her må det startast likt. På same startstrek.

Du er bare sjalu fordi du er usikker på deg selv. Du er sjalu fordi du ikke tror på deg selv. Du er sjalu fordi du er redd for at en jente skal ha hatt andre partnere, og dermed si at du er dårligere.

Det er slik når alfadritsekkane sjarmera fjortisjentene til sengs, for så å springe bort til neste jente dagen derpå. Desse klysene er så arrogante og bortskjemde at dei ikkje skjønar kva dei steller til.

Du kan si hva du vil om "alfadritsekkane", men jentene er like villige til å hoppe i sengs som guttene. Det er fordi "alfadrittsekkane" ikke sitter og surmuler over hvor dårlige de er, hvor stygge de er, hvor jomfru de er, eller annet piss. De er selvsikre nok til å gå på byen, sjarmere jenter og få seg noe.

 

Det kan du også bli. Men ikke før du innser at det er du som er problemet, på alle mulige nivå. Det er du som er jomfru. Det er du som er sjenert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er slik jeg tenker ja. Når jeg var yngre og jomfru, var sex og jomfrudom "det store". Det var "det ukjente". Det var "den hellige gralen". Tenk om jeg fikk tatt jomfrudommen på ei jente! Da ville jeg være spesiell for henne i hele hennes liv! Jeg ville være hennes første! Jeg ville alltids hatt en spesiell plass i hennes hjerte.

 

Men så vokste jeg opp og fant ut at, egentlig, så gir de fleste faen. Og det gjorde jeg også. Den "første gangen" er vanligvis ikke noe man ønsker å huske, da den både er pinlig og vond. Eller i heftig alkoholrus.

 

And here we go again...

Eg ser ikkje på jomfrudom som noko stort. Det er nett det logiske som skjer seg. "Kvifor kan ikkje eg få din, eller til nokon anna, når du får min?"

 

Nett dei kjenslemessige reaksjonane av å misse jomfrudomen er individuelle, og eg ser då ingen grunn til å dra dette inn her.

 

Det å flørte med jenter, gjør utrolig mye mer for selvfølelsen, enn å ha sex med en jomfru. Så fiks heller dine negative tanker, og begynn å flørte. Du kommer til å feile mange ganger, men det er en del av læreprosessen.

 

Nå er det ikkje flørting i seg sjølv som er problemet. Det er å finna ein stad der det finnast jenter ein kan flørta med.

 

Og derfor drar man på dates. Dessuten vet du ikke hva slags jenter du kan tilbringe livet sammen med. Du kan prøve å være voksen og si at du bare kan være sammen med en "slik" og "slik" jente, men kroppen din ignorerer dette, og kjører på med følelser og forelskelser på helt andre ting.

 

Du er bare sjalu fordi du er usikker på deg selv. Du er sjalu fordi du ikke tror på deg selv. Du er sjalu fordi du er redd for at en jente skal ha hatt andre partnere, og dermed si at du er dårligere.

 

Her såg det ut til å bli nokså fornuftige setningar, fram til "du er redd for at en jente skal ha hatt andre partnere, og dermed si at du er dårligere."

Eg er ikkje redd for det. Som sagt tidlegare, så er det logikken som skjer seg. Og då blir eg stokk udugeleg.

 

Du kan si hva du vil om "alfadritsekkane", men jentene er like villige til å hoppe i sengs som guttene. Det er fordi "alfadrittsekkane" ikke sitter og surmuler over hvor dårlige de er, hvor stygge de er, hvor jomfru de er, eller annet piss. De er selvsikre nok til å gå på byen, sjarmere jenter og få seg noe.

 

Det kan du også bli. Men ikke før du innser at det er du som er problemet, på alle mulige nivå. Det er du som er jomfru. Det er du som er sjenert.

 

Eg vil aldri i verda kome opp på det nivået tidsnok til at det framleis er sosialt akseptert for meg å flørte med jenter som sannsynlegvis er jomfruer.

Lenke til kommentar

And here we go again...

Eg ser ikkje på jomfrudom som noko stort. Det er nett det logiske som skjer seg. "Kvifor kan ikkje eg få din, eller til nokon anna, når du får min?"

Logisk i hvilken forstand? For gutter finnes ikke jomfrudom en gang. Jenter har en jomfruhinne som ofte kan allerede være revet bort gjennom onani eller andre fysiske aktiviteter. Den eneste "jomfrudommen" du tar, er "hennes første gang". Hva med hennes andre gang, og tredje gang, og fjerde gang? Er de mindre viktige? Hvorfor er de mindre viktige? Du ville jo fortsatt vært en person som har hatt sex med henne.

Nå er det ikkje flørting i seg sjølv som er problemet. Det er å finna ein stad der det finnast jenter ein kan flørta med.

Så flytt. Reis andre steder og flørt. Ta en helgetur til Oslo, eller London, eller Trondheim. Flørt med damene på byen der. Ikke noe problem, som du sier.

Her såg det ut til å bli nokså fornuftige setningar, fram til "du er redd for at en jente skal ha hatt andre partnere, og dermed si at du er dårligere."

Eg er ikkje redd for det. Som sagt tidlegare, så er det logikken som skjer seg. Og då blir eg stokk udugeleg.

Ingens følelser er drevet av logikk. Ingenting i kroppen vår drives av logikk. Logikk er noe vi bare liker å slenge rundt fordi "det gir mening for meg". Logikk er noe helt annet enn "førstegangssex mellom to personer er riktig".

Eg vil aldri i verda kome opp på det nivået tidsnok til at det framleis er sosialt akseptert for meg å flørte med jenter som sannsynlegvis er jomfruer.

Det tar deg ca 6 til 12 måneder å bli "en ny person" når det gjelder sjekking, damer og lignende. Alt det krever er innsatsvilje over lengre tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Logisk i hvilken forstand? For gutter finnes ikke jomfrudom en gang.

 

Kanskje ikkje i fysisk forstand, nei. Det er ein skilnad mellom å ha personleg erfaring med korleis det kjennest, og korleis det er å vera med i seksuell omgang med ein annan person, og å ikkje ha denne erfaringa.

 

Jenter har en jomfruhinne som ofte kan allerede være revet bort gjennom onani eller andre fysiske aktiviteter.

 

I fyrsteposten vil du sjå at det er "psykisk jomfru" eg er ute etter. Altså ikkje tidlegare delteke friviljug i seksuell aktivitet. Så ein hinnediskusjon vil ikkje kome med noko som helst vettug her.

 

Den eneste "jomfrudommen" du tar, er "hennes første gang". Hva med hennes andre gang, og tredje gang, og fjerde gang? Er de mindre viktige? Hvorfor er de mindre viktige? Du ville jo fortsatt vært en person som har hatt sex med henne.

 

Hennar fyrste/andre/tredje kva då? Her er det prat om enten/eller, ikkje talet på gjennomføringar.

 

Så flytt. Reis andre steder og flørt. Ta en helgetur til Oslo, eller London, eller Trondheim. Flørt med damene på byen der. Ikke noe problem, som du sier.

 

Flytte, kvifor det? Her er det prat om å finne ein stad der det går an å kommunisera med jenter, der det nett er jenter å finna, forutan å 1. Repetera meg sjølv 2. Ropa inn i øyra hennar 3. Bli avvist som ein attendeståande tufs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan vet du at det er turn-off å ha sex med en jente som ikke er jomfru? Har du prøvd og fikk det ikke til?

 

Jeg ser godt argumentet ditt om at det ville vært en fin erfaring å være et par som har sex for første gang, og tar læringskurven sammen, men det virker som du rett og slett er litt for opphengt i dette. Om du har sex med en mer erfaren dame og driter deg ut (hva er egentlig å drite seg ut? Komme for fort? Ikke få den opp? Ikke klare å tilfredsstille dama?), er det da heller ikke verdens undergang. Det er meget sannsynlig at hun vil nevne det for venninnene sine, men de færreste ville delt det på Facebook, hengt opp posters på skolen eller uthengt deg offentlig. Med mindre dere er 14 år da..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...