€uropa Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei, det har jeg aldri påstått heller. Som jeg sa, Jeg kan tenke meg at en jomfru på 30 år enten er uattraktiv, ikke vil ha sex i det hele tatt eller av overbevisningsgrunner sparer seg til ekteskap eller liknende. Hvis det er et sexløst forhold eller ekteskap man er ute etter, er det greit, men hvis man vil "avjomfrue" noen, vil man sparetid og krefter på å gå videre. Hentet fra linken din: She said “If there’s virgins out there, I’m going to let them know, it’s the hardest thing I’ve ever done in my life—harder than training for the Olympics, harder than graduating from college, has been to stay a virgin before marriage.” Hun faller altså inn under den sistnevnte kategorien min. Hun er ikke jomfru fordi hun ikke har tilbudet om et alernativ. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det finnes vel og de som har hatt psykiske/sosiale problemer som har gjort det vanskelig for dem og kanskje og folk som rett og slett ikke har funnet den "rette" og som heller ikke vil ligge med noen bare for å gjøre det. Eller som rett og slett ikke er i et miljø hvor en drikker noe særlig som gjør at det heller ikke har skjedd "ved et uhell". Men alle disse faller vel gjerne, for deg, innunder en av de allerede nevnte kategoriene. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Er det på grunn av meg at det er vanskelig å forstå hva jeg sier? Altså, jomfruene kan høre inn under, men ikke nødvendigvis begrense seg til, de eksempelvise gruppene jeg nevnte. Så, nei. Poenget er ikke å finne en årsak til hvorfor en 30-åring kan være jomfru, eller å bestemme om det i seg selv er negativt. Poenget er at det som oftest finnes forhold som gjør at denne personen er uegnet til utelukkende å være en sexpartner, noe som også gjelder for de eksemplene du nevner. Er du uenig? Endret 30. oktober 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg kan være enig i at det kan finnes forhold som gjør det, ja. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Fekk 25 nye visingar på Decate i laupet av 3 minutt. Etter bruk av 7 kroner på shout-funskjonen. Altså ein ropert der ein valfri tekst hamnar på eitt bannar for 3 minutt, eller lenger om det ikkje er andre i køen. Teksten var "Jomfru søkjer jomfru!". Har de forslag til noko betre? Det er ei øvre grense på 145 teikn. Har du blitt kontaktet av Kripos i det siste? Jeg ble nysgjerrig på hva Decate er og leste dette på siden deres. - Å etterlyse/tilby seksuelle tjenester (Webcam show, avtale om treff hvor hensikten er åpenbar o.l) via Decate - både offentlig og i privat innboks - er strengt ulovlig. Slike tilfeller vil bli rapportert til og bli oppfulgt av Kripos. Hehe, nei. Men det er lov å søkje alle lags venar på Decate. Til og med pulevenar. Er avtalt treff for tilfredsstilling av kvarandre berre for å få tilfredsstilt kvarandre ei ulovleg seksuell teneste? Trur nok det er prostitusjon dei hintar til her. Hva er egentlig poenget med denne tråden? Denne tråden er det folka på kg kallar ei avspora annonse, eller ei annonse med kommentarfelt. Jauda. Man trenger ikke nødvendigvis å være ung for å være jomfru. Nei, men når en jomfru nærmer seg 30 år, er det kanskje tryggest å holde seg unna. Det tenker jeg i hvert fall, men man har jo hver sin smak. Så det er tryggast, sjølv om det skulle syne til at ho har eit pulbart utsjåande, og heller aldri har spara seg til noko som helst, men berre vore uheldig/heldig? Som korkje har psykiske plagar og/eller kjønnssjukdom frå valdtekt/misbruk? Og heller ikkje slit med varig medfødd smerte ved berøring av aktuelt område? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvis det er tilfelle, så er det ingenting i veien, men jeg tror du må lete lenge for å finne ei slik dame på 30 år. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Dette går ikkje. Så fort vigo opnar for søknadar i vinter skal eg søkje blant for meg aktuelle program på strategiske skular. Får eg plass, så må eg prøve å få utsett eitt år av lærlingtida. Men eg tek meg ikkje råd til å finne ein anna stad å bu, så eg blir buande på Sotra. Jenter i Midthordaland: Here I come! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 ..And he is about to find out that beeing a stapler is harder than it looks! Rated PG-13 Tror vi har et godt filmmanuscript going her nå. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 11. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2012 Ser frem til Staketten dukker opp i nyhetene. 10 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Ser frem til Staketten dukker opp i nyhetene. Da er eg spent på kva overskifta blir. ..And he is about to find out that beeing a stapler is harder than it looks! Rated PG-13 Tror vi har et godt filmmanuscript going her nå. Stiftemaskin, faktisk. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Evaluering: Decate er og blir plassen for useriøs respons. Tråden hjå Sukker.no blir av ein eller annan grunn jamleg bumpa, så det tyder i allefall på at det fungera som underhalding nå i julebordsesongen. Og kvifor denne posten kom 21.12? Joda, oss skal alle døy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Og kvifor denne posten kom 21.12? Joda, oss skal alle døy. Er du død? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Er du død? Nei, eg kan ikkje love noko tidspunkt for kva tid eg måtte finne på å døy. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Skjedd noe nytt? Noko nytt på denne fronten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Virker som du prøver så godt du kan. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Virker som du prøver så godt du kan. Det mest effektive tiltaket er å få skuleplass på skule med sannsynleg jentefleirtal. Så da er det berre å vente og sjå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har du ikke fått respons etter du starta denne sjarmerende og tiltrekkende tråden, ville jeg seriøst revurdert det.. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Har du ikke fått respons etter du starta denne sjarmerende og tiltrekkende tråden, ville jeg seriøst revurdert det.. Revurdert satsinga her på forumet, meiner du? Her har eg berre denne tråden, og diskusjon.no er alt anna enn hovudsatsingsområdet mitt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Uten at jeg har lest noe mer enn første og siste side av denne tråden, har jeg et spørsmål. Er det fremdeles kun en jomfrujente du søker, eller har du nå åpnet deg for å ha sex med en jente som ikke er jomfru? I så fall vil jeg anbefale å dra ut på byen uten venner, eventuelt med andre enn dine faste venner. Det er så utrolig mye greiere å sjekke jenter når du ikke har en kompis som kjenner deg godt hengende over skulderen. Ikke bare fordi man da kan dra en og annen løgn, men også fordi man kan prøve seg fram med litt andre personligheter enn det man vanligvis er rundt kompisene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg