Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du tydeligvis mista ho, gi meg brukernavnet i staden!

Nei, eit slikt troll vil du nok ikkje ha kontakt med. Ho påstod sjølv at ho var 17 år, 154 cm høg og 45 kg. Og at tråden "Sammen med en, elsker en annen" var laga på vegne av ei veninne. Ja særleg...

Ops, der røpa eg namnet til tråden hennar. Jaja, det er slik som skjer.

Dessuten beskriver sexylubben seg selv slik:

30, ølmage og 20 tonn Scania. Burner ikke men lager jævlig mye lyd! Si fra om du er interessert da, snuppa.

Kva er det du skal fram til?

Lenke til kommentar

Fekk 25 nye visingar på Decate i laupet av 3 minutt. Etter bruk av 7 kroner på shout-funskjonen. Altså ein ropert der ein valfri tekst hamnar på eitt bannar for 3 minutt, eller lenger om det ikkje er andre i køen.

Teksten var "Jomfru søkjer jomfru!". Har de forslag til noko betre? Det er ei øvre grense på 145 teikn.

Har du blitt kontaktet av Kripos i det siste? Jeg ble nysgjerrig på hva Decate er og leste dette på siden deres.

- Å etterlyse/tilby seksuelle tjenester (Webcam show, avtale om treff hvor hensikten er åpenbar o.l) via Decate - både offentlig og i privat innboks - er strengt ulovlig. Slike tilfeller vil bli rapportert til og bli oppfulgt av Kripos.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem hvis det er de preferansene jomfrua har.

Det jeg vil fram til er at sexylubben kanskje ikke høres så attraktiv ut for alle 17 år gamle jenter.

Jeg visste jo ikke at jenta var 17 før jeg spurte etter nicket til kjerringa ;)

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

Les førsteposten!

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem hvis det er de preferansene jomfrua har.

Det jeg vil fram til er at sexylubben kanskje ikke høres så attraktiv ut for alle 17 år gamle jenter.

Jeg visste jo ikke at jenta var 17 før jeg spurte etter nicket til kjerringa ;)

Nei, men ettersom hun angivelig var jomfru, visste du vel at det var snakk om ei jente i ung alder?

Lenke til kommentar

Det tenker jeg i hvert fall

Har du noen sinne møtt en jomfru på 30? Hvordan vet du om en person er jomfru eller ei? Er dette noe man ser åpenlyst?

Jeg skal innrømme at jeg ikke har sett mange jomfruer i 30-årene, men jeg vet om ei jente som er 30 år og jomfru.

Lolo-Jones-virgin-4.jpg

Lolo Jones, som deltok i OL. Hun er 30.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Er du ikke veldig dømmende nå?

Ja. Jeg kan tenke meg at en jomfru på 30 år enten er uattraktiv, ikke vil ha sex i det hele tatt eller av overbevisningsgrunner sparer seg til ekteskap eller liknende.

Slimda, nei, jeg ser ikke på en person om han/hun er jomfru, men nå var det snakk om ei jente som på nettet som ingen vet hvordan ser ut. (Dog, det ovennevnte gjelder uansett.)

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...