Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter har begynt å tråle resten av forumet etter jenter. Jeg smilte litt da jeg så denne tråden: http://www.diskusjon...owtopic=1439119

Jeg håper ikke at du glemmer å oppdatere oss hvis du noen gang får ei jente på kroken.

I den grad eg får ei jente som vil ha meg, om dette forumet, som fører til at denne tråden blir fullbyrda, så skal skal eg varsle. Sjølv om ein kan risikere at eit slik innlegg aldri kjem (grunna resultatløyse). :sleep:

Lenke til kommentar

I den grad eg får ei jente som vil ha meg, om dette forumet, som fører til at denne tråden blir fullbyrda, så skal skal eg varsle. Sjølv om ein kan risikere at eit slik innlegg aldri kjem (grunna resultatløyse). :sleep:

Hva med å bestemme seg for å bli mer sosial og begynne å treffe jenter, i stedet for å sitte her inne? :)

Det hadde i alle fall løst problemet ditt i mye større grad enn å sitte her inne

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med å bestemme seg for å bli mer sosial og begynne å treffe jenter, i stedet for å sitte her inne? :)

Det hadde i alle fall løst problemet ditt i mye større grad enn å sitte her inne

Det er ofte slik at man ikke bare kan bestemme seg for å forandre sin egen personlighet. Det er nok bedre at han finner noen over nettet som også ikke har en veldig sosial personlighet. På en annen side så er ikke akkurat dette forumet et godt valg.. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ofte slik at man ikke bare kan bestemme seg for å forandre sin egen personlighet. Det er nok bedre at han finner noen over nettet som også ikke har en veldig sosial personlighet. På en annen side så er ikke akkurat dette forumet et godt valg.. :)

Det er ikke snakk om å forandre personlighet, heller forandre(utvikle) den til det bedre.

Forandring er mulig, men for at det skal fungere må én ting være klart: Man må være villig til å forandre seg.

Dessverre tror alt for mange at hvis ting er slik de er, så vil de alltid være slik. Dette er ikke bare grunnleggende feil, men også en måte å beskytte selvbildet sitt på.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje ikke rette forumet å spørre på. Vet ikke hvor høy prosentandel av brukerne her som er jenter, men det er nok ikke mange. ;)

Dette er vel kanskje forumet jeg ville brukt for å søke mannekos.

Ja, har du framlegg til meir høvande forum for dette?

Nei, da ville jeg heller ha satset på datingsider. Men for all del, sjansen for å få napp her er sikkert større enn å vinne i lotto. ;)

Lenke til kommentar

Her inne? Sit eg aktivt pålogga i dette forumet heile dagen? :nei2:

Eg er aktiv på fleire arena på verdsveven, blant anna profil på datingside.

Har ikkje like ofte høve til å vera ute blant folk så ofte grunna arbeid og geografi/demografi nå i sumaren.

Og så var det dette med personlegheit... Der har eg uheldigvis arva noko etter ein av bestefedrane mine, som har fleire fiendar enn venar, Nå har eg rettnok ikkje fiendar grunna mine val, dei har heller insistert på å vera mine fiendar. Som aktive trakkaserarar og mobbarar frå grunnskulen. Og tilsvarande frå der eg gjekk VG1.

Og nære venar er noko eg aldri har hatt, og heller aldri har kjend ei trong for å ha. Alle som ikkje går under omgrepet "nære venar" er og blir "berre" kjenningar.

Nå nyttar eg heller ikkje 100% av min kapasitet på dette forumet.

Det er ikke snakk om å forandre personlighet, heller forandre(utvikle) den til det bedre.

Forandring er mulig, men for at det skal fungere må én ting være klart: Man må være villig til å forandre seg.

Dessverre tror alt for mange at hvis ting er slik de er, så vil de alltid være slik. Dette er ikke bare grunnleggende feil, men også en måte å beskytte selvbildet sitt på.

Korleis er forandring mogleg?

Kanskje ikke rette forumet å spørre på. Vet ikke hvor høy prosentandel av brukerne her som er jenter, men det er nok ikke mange. ;)

Dette er vel kanskje forumet jeg ville brukt for å søke mannekos.

Ja, har du framlegg til meir høvande forum for dette?

Nei, da ville jeg heller ha satset på datingsider. Men for all del, sjansen for å få napp her er sikkert større enn å vinne i lotto. ;)

Eg er aktiv betalande brukar på sukker.no . Men der er det heller ikkje alltid like lett å finne ut om jentene er pulte eller upulte forutan å spørja dei, og då har ein rota seg godt uti eit stort minefelt.
Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig for deg om de er upulte?

Dette med upult skriv eg berre for å få så stutte setningar som mogleg. Elles refererar eg til fyrsteposten (post#1) der eg ynskjer med ei med same erfaring som meg sjølv. Og slik stoda er nå, så er det prat om upulte, eller der-omkring. (Eg føretrekkjer å dyrke poteta mine sjølve framfor å kjøpe dei ferdig foredla på butikken.)

Og nå som jenter ikkje akkurat går mann over huse for å få meg, så kan eg prioritere å gjera noko sympolsk av jomfrudomen min medan eg enno er upult, før eg eventuelt vert forelska i ei som i sine yngre pubertale dagar var bygdas/bydelens felleshol. Då er det betre å ha vera i eit førehald med ei likedan og opparbeide noko felles erfaring.

Ja, for meg er det også ein turn-off å vite at mange har vore "inni" før meg når eg sjølv ikkje har vore inni noko som helst frå før. Det blir ei mental plage.

Lenke til kommentar

Finnes nok en del på din alder som gjerne har pult, bare for å gjøre det eller etter feilvurderinger i fylla, uten at det gjør dem noe spesielt løse eller erfarne av den grunn. Du har selvsagt lov til å ha dine preferanser, det er ikke det, men det virker rart å eksludere såpass mange når en i utgangspunktet er ute etter å få seg.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Finnes nok en del på din alder som gjerne har pult, bare for å gjøre det eller etter feilvurderinger i fylla, uten at det gjør dem noe spesielt løse eller erfarne av den grunn. Du har selvsagt lov til å ha dine preferanser, det er ikke det, men det virker rart å eksludere såpass mange når en i utgangspunktet er ute etter å få seg.

Men det gjer dei heller ikkje mindre erfaringsrike av å ha friviljug sex i fylla. (Nå gjeld forsåvidt det same med ufriviljug sex, men det då er dei framleis psykisk jomfru.)

Lenke til kommentar

Altså, ikkje misforstå meg, eg er egentlig enig i deg at det nok kan være greiest å ha same erfaring. Eg va første gong samen med ei jente som (i alle fall skrøt på seg) å ha en del erfaring. Det angrar eg på. Men eg vil fortsatt påstå at det ikkje er spesielt mye erfaring i å ha hatt seg kanskje ein eller to gonger kontra det å være jomfru.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange jenter jeg huket opp med gjennom Blink og Nettby i mine yngre dager. Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange, men klarte nok å ro i lønn i overkant av 10 jenter etter noe fisking fordelt over noen år.

Sider med betaling er ikke til å anbefale. Som regel må motparten også ha betalt for å kunne gi respons på brevene vedkommende mottar, noe jenter ikke gidder å betale for å gjøre.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange jenter jeg huket opp med gjennom Blink og Nettby i mine yngre dager. Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange, men klarte nok å ro i lønn i overkant av 10 jenter etter noe fisking fordelt over noen år.

Sider med betaling er ikke til å anbefale. Som regel må motparten også ha betalt for å kunne gi respons på brevene vedkommende mottar, noe jenter ikke gidder å betale for å gjøre.

Bare ene parten behøver betale på sukker.

Det stemmer, om ein er super-brukar. (som eg er.) (Det dyraste tilbodet til sukker, som rettnok er billegare enn det billegaste tilbodet til Møteplassen.) Om ein er gjerrig kan ein ta til takke med såkalla VIP-medlemskap, men då får ein berre kontakta andre betalande.

Ok, husker bare hvordan Møteplassen hadde det.

Har også ein inaktiv profil på møteplassen, men eg har ikkje økonomi til å vera betalande brukar der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...