Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Bortkastet å dra helt til Thailand for det, med mindre man også har andre grunner til å være der. Det er ikke noe sted som har flere red light districts, bordeller o.l. enn Europa, i hvertfall ikke som er lovlige.

 

Etter at sexkjøpsloven ble innført har det jo blitt enda mer håpløst for oss håpløse menn.

 

Ja, hvis du skal plukke opp en feit nigerianer i gule tights på Karl Johan så, men ellers kan jeg ikke skjønne at noen merker forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså Staketten. Når du ordlegger deg slik og diskuterer på en slik måte inne på KG så får du null sympati. Det kan vel ikke være så vanskelig å skjønne det?

Eg har gjeve opp å prøve å diskutere i KG da eg ikkje er nokon retorikar. Og ein må nesten vera retorikar for å kunna diskutere fornuftig, til dømes i tråden <<Undertrykkes mannens seksualitet?>>

 

Kan jo ikke akkurat si at utfallet på kvinneguiden.no overrasker meg. Det som er morsomt oppi alt er at alle andre ser det åpenbare problemet, bortsett fra du.

Problemet er meg, ikkje sant? Det er eg fullstandig klar over. Eg skyt ofte meg sjølv i foten,

 

Eg har ikkje tid å kaste bort på psykologar som ikkje fungera. Også når ein attpåtil må gjennom eitt sirkus for å få time. Med mindre de veit om nokon som fungera?

Men du har tid til å lete etter en jomfru å ha sex med?

Det er ikke et veldig stort sirkus man må igjennom for å få seg time, så vidt jeg vet.

 

Du kan enten gå via fastlegen og muligens få det "sponset", men dette er mer tidkrevende og vil kreve noen flere møter enn det andre alternativet.

Det andre alternativet er å ta direkte kontakt med en privat psykolog, og bestille time fort som fy. Da må du dessverre betale hele greia selv.

 

Har du vært hos psykologer tidligere, om du kan fastslå at de ikke fungerer? Samtlige av de?

Prøv i det minste. I verste fall har du brukt penger på noe som ikke fungerte. (Men hey, du har i det minste prøvd å gjøre en endring!)

For to-tre år sidan fekk eg time hjå psykolog grunna depresjon. Eg visste ikkje da korleis eg skulle forklare det på nokon god måte, og psykologen prøvde heller ikkje funne ut kva som var gale. Det verka som ho (det var ei dame) berre sat der og venta på neste lønningsdag. Til slutt gav eg opp.

Den tida eg så vidt var innom BUP gav dei også faen.

Eg vurdera stadig ei ny psykologrunde, men det er ikkje så freistande om psykologen ikkje er interessert i å nøste opp noko som helst.

 

Hvor lett er det faktisk for en stakkar og få lettet på trykket i ulike "sexparadiser" slik som Thailand?

 

Det er like lett som å bestille fly, hotell og faktisk klare å møte opp til flyavgangen. I det du setter foten i Thailand vil du bli overlesset med tilbud.

Å? Talar du nå av eigen erfaring?

Lenke til kommentar

Får vel spare til ein tur til Thailand. Må også finne ut korleis eg får smugla fangsten heim til Noreg. :dribble:

 

Mange nordmenn smugler med giftermål.

 

En kompis av meg fortalte at ei hore tilbød ham tjenester utafor en klubb i København. Den andre kompisen min som var der filmet det, så jeg kan gå god for at det skjedde. Jeg vet ikke om hun var etnisk dane, men hun var hvit og pratet flytende dansk. Dra heller dit enn til Thailand.

Lenke til kommentar

Old flash: Fekk sist sundag melding på kg-forumet frå ei som påstod ho var jomfru og interessert. Etter nokre meldingar spurde eg etter mobilnummer. Då vart det heilt stilt, sjølv om ho hadde lese meldinga. Sendte så i vegen eitt anna spørsmål det heller aldri kom svar på. (Ho har både den dagen og seinare vore aktiv på forumet og posta innlegg.) Så det hjalp i allefall ikkje på pessimismen min. :(

Lenke til kommentar

Siden du tydeligvis mista ho, gi meg brukernavnet i staden!

Nei, eit slikt troll vil du nok ikkje ha kontakt med. Ho påstod sjølv at ho var 17 år, 154 cm høg og 45 kg. Og at tråden "Sammen med en, elsker en annen" var laga på vegne av ei veninne. Ja særleg...

Ops, der røpa eg namnet til tråden hennar. Jaja, det er slik som skjer.

Lenke til kommentar

Siden du tydeligvis mista ho, gi meg brukernavnet i staden!

Nei, eit slikt troll vil du nok ikkje ha kontakt med. Ho påstod sjølv at ho var 17 år, 154 cm høg og 45 kg. Og at tråden "Sammen med en, elsker en annen" var laga på vegne av ei veninne. Ja særleg...

Ops, der røpa eg namnet til tråden hennar. Jaja, det er slik som skjer.

 

Dessuten beskriver sexylubben seg selv slik:

 

30, ølmage og 20 tonn Scania. Burner ikke men lager jævlig mye lyd! Si fra om du er interessert da, snuppa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...