Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru

Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori. Det er også interessant med kommentarar frå jenter. Det er ikkje akkurat mangfald av dei i denne tråden. :)
Jeg synes og det hadde vært interessant å se hva jenter synes om dette, men da bør du vel kanskje heller prøve å starte en ny tråd på KG.

Jeg er jente, så kan si hva jeg synes.

Det frister absolutt ikke, må iallfall kjenne en fyr hvis jeg skal vurdere å ha sex med ham.

Og når TS antyder at han vil voldta noen hvis han ikke får noen til å pule han frivillig tror jeg han skremmer bort de fleste. ಠ_ಠ

Lenke til kommentar

Samtlige av innleggene dine består av "jeg klarer ikke", "jeg kan ikke", eller "jeg vil ikke".

Hva er det du klarer, egentlig? Hva er det du kan da, egentlig? Hva er det du vil, egentlig?

Hvis du ikke tror på deg selv, eier selvsikkerhet eller i det hele tatt klarer å sosialisere med mennesker, hvordan skal du da få deg en kjæreste?

Hva får deg til å tro at ei jente bare ønsker deg som kjæreste, når hun også blir som en sosial krykke for deg?

Du må klare å gjøre ting selv. Du må klare å stå på egne bein. Om du ikke klarer å innse hvor fastkjørt tankegangen din er, vil jeg råde deg, atter en gang, til å besøke psykolog. Legg ut om alle tankene og probleme dine, og la han eller hun hjelpe deg i å løse knuten i hjernen din.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan du gi oss en oppdatering på dette TS?

Du virker utrolig fjern så lurte på om det faktisk hva noen som ville ha et mentalt utstabil, ikke sosial, vemmelig og ufyselig drittunge som deg?

''Upult søkjer upult. (Altså ikkje utpult)'' Er ikke det litt sånn ufyselig og en smule "JEG ER BEDRE EN ALLE ANDRE" måte og snakke?

Itilleg så er det veldig frastøtende og snakke om mennesker på den måten, nei muligens du ikke er sosial men mest sansynelig fordi folk ikke takler deg. Beklager men noen må fortelle deg sanheten. :/

Lenke til kommentar

Her dukka det opp mykje rart.

Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori. Det er også interessant med kommentarar frå jenter. Det er ikkje akkurat mangfald av dei i denne tråden. :)
Jeg synes og det hadde vært interessant å se hva jenter synes om dette, men da bør du vel kanskje heller prøve å starte en ny tråd på KG.

Jeg er jente, så kan si hva jeg synes.

Det frister absolutt ikke, må iallfall kjenne en fyr hvis jeg skal vurdere å ha sex med ham.

Og når TS antyder at han vil voldta noen hvis han ikke får noen til å pule han frivillig tror jeg han skremmer bort de fleste. ಠ_ಠ

Nei, eg korkje vil eller ynskjer å valdta.

Samtlige av innleggene dine består av "jeg klarer ikke", "jeg kan ikke", eller "jeg vil ikke".

:wallbash:

Hvis du ikke tror på deg selv, eier selvsikkerhet eller i det hele tatt klarer å sosialisere med mennesker, hvordan skal du da få deg en kjæreste?

Godt spørsmål.

Hva får deg til å tro at ei jente bare ønsker deg som kjæreste, når hun også blir som en sosial krykke for deg?

Whoa! Eg har ikkje tru på at nokor jente ynskjer meg som kjærast. Det har eg aldri hatt. Og kvar kom ordet "berre" frå?

Du må klare å gjøre ting selv. Du må klare å stå på egne bein. Om du ikke klarer å innse hvor fastkjørt tankegangen din er, vil jeg råde deg, atter en gang, til å besøke psykolog. Legg ut om alle tankene og probleme dine, og la han eller hun hjelpe deg i å løse knuten i hjernen din.

Eg har ikkje tid å kaste bort på psykologar som ikkje fungera. Også når ein attpåtil må gjennom eitt sirkus for å få time. Med mindre de veit om nokon som fungera?

Du virker utrolig fjern så lurte på om det faktisk hva noen som ville ha et mentalt utstabil, ikke sosial, vemmelig og ufyselig drittunge som deg?

Kva tid vart eg mentalt ustabil?

Vemmeleg? Ufyseleg dritunge? Eg kjenner meg ikkje att i desse utsegna. Derimot kan eg trygt seie at eg er ein forbanna tosk og ein helvetes idiot.

''Upult søkjer upult. (Altså ikkje utpult)'' Er ikke det litt sånn ufyselig og en smule "JEG ER BEDRE EN ALLE ANDRE" måte og snakke?

Eg veit ikkje, har du forslag til betre emnetittel? Det er aldri meininga å verke støytande.

Itilleg så er det veldig frastøtende og snakke om mennesker på den måten, nei muligens du ikke er sosial men mest sansynelig fordi folk ikke takler deg. Beklager men noen må fortelle deg sanheten. :/

Nei, eg er ikkje usosial fordi folk ikkje taklar meg. Eg er ikkje nokor arrogant rasshol i sosiale samanhengar, eg held faktisk kjeft og flyt pent i køen. Eg er er venelaus fordi eg ikkje har behov for venar. Men eg er utrygg på om eg har vore slik frå eg vart fødd, eller om eg vart det i barndomen.

Lenke til kommentar

Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori.

Det er også interessant med kommentarar frå jenter. Det er ikkje akkurat mangfald av dei i denne tråden. :)

Her er tråden som kom opp i går, og det har allereie kome kommentarar.

Lenke til kommentar

Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori.

Det er også interessant med kommentarar frå jenter. Det er ikkje akkurat mangfald av dei i denne tråden. :)

Her er tråden som kom opp i går, og det har allereie kome kommentarar.

Du er ikke så veldig taktfull.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje tid å kaste bort på psykologar som ikkje fungera. Også når ein attpåtil må gjennom eitt sirkus for å få time. Med mindre de veit om nokon som fungera?

Men du har tid til å lete etter en jomfru å ha sex med?

Det er ikke et veldig stort sirkus man må igjennom for å få seg time, så vidt jeg vet.

Du kan enten gå via fastlegen og muligens få det "sponset", men dette er mer tidkrevende og vil kreve noen flere møter enn det andre alternativet.

Det andre alternativet er å ta direkte kontakt med en privat psykolog, og bestille time fort som fy. Da må du dessverre betale hele greia selv.

Har du vært hos psykologer tidligere, om du kan fastslå at de ikke fungerer? Samtlige av de?

Prøv i det minste. I verste fall har du brukt penger på noe som ikke fungerte. (Men hey, du har i det minste prøvd å gjøre en endring!)

Lenke til kommentar

Kan jo ikke akkurat si at utfallet på kvinneguiden.no overrasker meg. Det som er morsomt oppi alt er at alle andre ser det åpenbare problemet, bortsett fra du.

Legg til sukker.no også du ;-)

Har vel sikkert for lengst sagt hva jeg mener her, så skal droppe å gjenta det for døve ører.

Lenke til kommentar

Etter at sexkjøpsloven ble innført har det jo blitt enda mer håpløst for oss håpløse menn. Føler at det ligger en slags magisk aura over meg som ber kvinner holde seg unna, for sånn har det faktisk vært helt i fra barnehagealderen! Det er nødt til å være noe biologi inni bildet her, for en som meg ville aldri overlevd i en steinalderflokk f.eks. Der ville jeg blitt kastet på hue og ræva ut av flokken. Hvor lett er det faktisk for en stakkar og få lettet på trykket i ulike "sexparadiser" slik som Thailand? Ser egentlig ingen andre muligheter akkurat for øyeblikket. Dessverre for meg.

Og huff altså, kom akkurat til å tenke på han hovedkarakteren i filmen "Fatso". Det er nesten så jeg ser meg selv der om noen år. Nei jeg får faen ikke håpe det. Anonym poster: 9ebc868b809d117fccf1b7b9711fac4c

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...