Gå til innhold

Myten om tredagersskjegget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å slå alle over en kam fungerer sjeldent. Blant mine venninner er det en god andel som foretrekker tredagersskjegg fremfor andre alternativer, men det stemmer nødvendigvis ikke med resten av befolkninger (om du tar utgangspunkt i hele verdens befolkning er det langt større usikkerhet).

-Deluze

Lenke til kommentar

Stemmer det kvinner foretrekker menn med mye muskler?

På likhet med ditt spørsmål er det ikke noe definitivt svar, med mindre du finner en vg/nettavisen-sak som "forskere" har gjort. Mange jenter liker tre-dagers, fordi det er mannlig, enkelte liker det ikke fordi det virker ustelt.

Noen passer det, andre passer det ikke. Noen ganger liker jenter tredagersen på en person, mens neste dag ber de deg fjerne det.

Men, det sagt, 100% enig med Isbilen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant at du poster på et forum med overskudd av mannfolk. Det er mange faktorer som spiller inn her, og mange av dem har blitt nevnt. Nå har jeg problemer med å skjønne hva du faktisk mener med ordet 'kvinner'. For meg blir det litt lite spesifikt. Jeg skjønner at du snakker om det kvinnelige kjønn, men mener du alle kvinner på hele planeten, kun i norge, nabojenta, aldersgruppe osv.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

tror han mente hun dama som bor 2 hus lengre sør til søstra til bestekompesin sin.

Det er smak og behag hos damer, i tillegg hvordan du selv ser ut. Ofte ikke bare å gro skjegg, det må ha en fasong, men ikke så mye som at det er ut som det er dullet med. Jeg feks kler best skjegg. Uten ser jeg ut som halvmongoe brorn til meg selv med skjegg. 3dagers (5 i mitt tilfelle) kan og se best ut om en ikke lar det gro nedover halsen.

Lenke til kommentar

Selv foretrekker jeg å være glattbarbert, men jeg har fått komplimenter hvis jeg har latt skjegget gro en ukes tid. Ute på byen har det kanskje blitt en liten greie å ha litt skjegg for å se eldre ut..eller at "alle" dropper dagens barbering siden de ofte hører hvor mye jenter liker gutter/menn med litt skjegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...