surfturf Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er det bare meg som synes den kalenderen suger?? Det går jo ikke ann å legge inn at det skal komme på alarm på notater årlig!! Dårlig laget for bursdagsnotater. eller er det jeg som ikke har funnet ut en bra måte å gjøre dette på?? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hvis du går i verktøy>kalender>tilføy avtale så tror jeg du kan stille slik at alarmen går av årlig. Det var ivertall en haug av options i dette enn "heng opp notat" funksjonen. Prøv å utforske litt mer neste gang før du klager. :wink: Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 hvis du går i verktøy>kalender>tilføy avtale så tror jeg du kan stille slik at alarmen går av årlig. Det var ivertall en haug av options i dette enn "heng opp notat" funksjonen. Prøv å utforske litt mer neste gang før du klager. :wink: Nåneidu, det er nok heller du som ikke har peil. Prøv selv, går ikke ann å legge inn årlig nei. Totalt nyttesløs elendig kalender på T610! Må jo ha et skikkelig oppsett for bursdagsnotater! hva syns du? :x dårli SE! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hvordan er du så sikker på at den ikke er en årlig alarm da? la nettopp tel bursdagen min som "Merkedag". Synes det ser helt fint ut jeg. Du vet vel at bursdag er en merkedag? Så hvis det er en måte å lagre en notat/avtale slik at den huskes som merkedag, så er det svært logiskt at det er en årlig alarm, Ikke sant. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 hvordan er du så sikker på at den ikke er en årlig alarm da? la nettopp tel bursdagen min som "Merkedag". Synes det ser helt fint ut jeg. Du vet vel at bursdag er en merkedag? Jeg vet at du kan bruke det pakke-ikonet ja! Hvordan jeg vet at det ikke er en årlig alarm? Fordi det ikke kommer opp mulighet for å legge inn årlig alarm når man tilføyer en avtale kanskje? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 vel, er det andre muligheter da? la meg se... nei... det er vist ikke det gitt! Da er det da helt sikkert at den plinger hvært år! Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du surfturf. Jekk deg ned noen hakk a.. Ta å les i instruksjonsboka før du klager om hvor dårlig det er. Det stå helt sikkert der .. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 står bare om hvordan vi legger til der, og om det skal være en påminnelse. Jeg er 100% sikker på at det blir en årligalarm. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 står bare om hvordan vi legger til der, og om det skal være en påminnelse. Jeg er 100% sikker på at det blir en årligalarm. har nok lest manualen jeg også. tror ikke det blir årlig alarm jeg nei, til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 så synd for deg da. hvis det er en måte å lagre en notat/avtale slik at den huskes som merkedag, så er det svært logiskt at det er en årlig alarm, Ikke sant. Hvis ikke så har det ikke vært noe vits med derre merkedag og de andre mulighete. Om det ikke er noe spørsmål om det skal være årlig alarm eller ikke, så betyr det ikke at det ikke er mulig å sette opp det som årlig alarm. Jeg tror det er årlig alarm på alle avtalene du setter opp. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 see your point, så kanskje det er så, men vi får sjå. har du forsøkt å synce kalender i outlook med kalender på t610? velger du merkedag i outlook, kommer ikke det inn på t610 en! hva er ditta for nokke då?? hehe Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har ikke behov for å synce så jeg har ikke prøvd det nei. men det er noe helt annet enn det som er i mobilen. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Har ikke behov for å synce så jeg har ikke prøvd det nei. men det er noe helt annet enn det som er i mobilen. det er det ikke nei og det er jo beregnet for å kunne synkroniseres. ellers ville vel ikke se t610 prog vare støttet det heller Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 jaja, whatever. men hva har dette å gjøre med årlig alarm "emnet" da? Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 jaja, whatever. men hva har dette å gjøre med årlig alarm "emnet" da? ingenting, bare lurte på om du hadde testet det. men ikke missforstå helt da, synes T610-en er en skomfeit mobil, men den mangler litt "viktige" detaljer slik som adressebok og bedre kalender. enig? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 nja, jeg syntes kalenderen var helt ok jeg da. hva skal man med adressebok da? lagre adresser? Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 nja, jeg syntes kalenderen var helt ok jeg da. hva skal man med adressebok da? lagre adresser? eh..ja? hehe. men jeg lagrer adresser under e-post istedet. funker, men kunne vært bedre Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 jaja, minus for de som trenger det da. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Prøvde dette med merkedag, virker som det ikke er årlig. Surfturf: Før du tar helt av her, kunne du kanskje gjort som meg? Lagret en merkedag, så skru tiden på mobilen ett år fram og se om den ligger der da? Btw er det ingen som tvinger deg til å eige en T610, så viss den bare er elendighet finnes det antagelig nok av folk som vil kjøpe brukt :wink: Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Prøvde dette med merkedag, virker som det ikke er årlig. Surfturf: Før du tar helt av her, kunne du kanskje gjort som meg? Lagret en merkedag, så skru tiden på mobilen ett år fram og se om den ligger der da? Btw er det ingen som tvinger deg til å eige en T610, så viss den bare er elendighet finnes det antagelig nok av folk som vil kjøpe brukt :wink: er da såre fornøyd med min t610, men kalenderen irriterer! men du har altså nå testet det og kommet til den konklusjon at det ikke går ann, takk. men det var trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå