LuringenOo Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Hei alle! Jeg trenger nye bukser. Jeans for å være spesifikk. Problemet er at jeg hater å kjøpe bukser, litt fordi jeg er kresen i på fit. i tillegg til å være kresen, har jeg kanskje ikke verdens vanligste kroppsfasong, noe som gjør det enda vanskeligere å finne bukser som sitter godt. Jeg er i underkant av 190 cm, og veier oppunder 100 kg. I et sted midt i mellom feit og veltrent. Greia er at jeg har nokså overdimensjonerte bein, i forhold til snittet (spilt hockey, knebøy). når jeg da liker ganske tettsittende bukser, går det som regel lenge mellom kule jeans. Jeg lurer derfor på om noen kan anbefale modeller jeg bør sjekke ut, evt, butikker i Oslo hvor de har skikkelig peiling? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 jeg kjøper jeans enten på Jack and Jones eller Carlings på carl johan.. Ingen andre plasser hehe.. På jj har dem hvertfal vert veldig flinke til å ta inn bukser i alle mulige størrelser. Beste plassen jeg noen sinne har kjøpt jeans var uten tvil i usa..! Levis for 200 - 300 nok er ikke feil Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg er en del lavere enn deg, men jeg har også store lår etter knebøy og andre artige treningsformer. Liker Nudie Slim Jim veldig godt, carlings har dem. Eller nudieshop. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har også veldig store bein etter et par år med knebøy. Anbefaler bukser fra Carlings, spør etter bukser med stretch. Sjekk ut Levis 519, Lee jagger og Nudie. Stikk innom H&M og sjekk ut hva de har også, dukker opp en del bukser med stretch og skinny leg der også. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Du kan sjekke Self Edge, Tate + Yoko eller Blue Owl som er utenlandske nettbutikker med veldig mye peilig på olabukser. Prisen ligger i det øvre sjikt, men de har mye bra. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Hei alle sammen, takk for svar. Endte med å gå på Levis Store i Karl Johans gate, hvor jeg fikk hjelp av en veldig hyggelig svenske. to stk Levis 520 i forskjellig vask ble resultatet, og er veldig fornøyd. Lukket øyne på pris, men begge var tilfeldigvis på salg. 1099,- totalt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå