Gå til innhold

Kjøp av jeans

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg trenger nye bukser. Jeans for å være spesifikk. Problemet er at jeg hater å kjøpe bukser, litt fordi jeg er kresen i på fit. i tillegg til å være kresen, har jeg kanskje ikke verdens vanligste kroppsfasong, noe som gjør det enda vanskeligere å finne bukser som sitter godt.

Jeg er i underkant av 190 cm, og veier oppunder 100 kg. I et sted midt i mellom feit og veltrent. Greia er at jeg har nokså overdimensjonerte bein, i forhold til snittet (spilt hockey, knebøy). når jeg da liker ganske tettsittende bukser, går det som regel lenge mellom kule jeans.

Jeg lurer derfor på om noen kan anbefale modeller jeg bør sjekke ut, evt, butikker i Oslo hvor de har skikkelig peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøper jeans enten på Jack and Jones eller Carlings på carl johan.. Ingen andre plasser hehe.. På jj har dem hvertfal vert veldig flinke til å ta inn bukser i alle mulige størrelser.

Beste plassen jeg noen sinne har kjøpt jeans var uten tvil i usa..! Levis for 200 - 300 nok er ikke feil :)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen, takk for svar.

Endte med å gå på Levis Store i Karl Johans gate, hvor jeg fikk hjelp av en veldig hyggelig svenske. to stk Levis 520 i forskjellig vask ble resultatet, og er veldig fornøyd. Lukket øyne på pris, men begge var tilfeldigvis på salg. 1099,- totalt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...