Gå til innhold

Mangler 300 til To Tårn DVD :'(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør :p
Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen :roll:

Jupp! :woot:

Har skaffet meg to tårn, på en måte som det ikke er helt lov å snakke om her, slik at jeg slipper å kjøpe den kjipe versjonen! Venter til november med å bruke penger! :woot: 8)

Hey!

Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene  :oops:  

Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke..

Du kan jo starte et pyramidespill på forumet...

dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør :p
Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen :roll:

hehe, ja jeg mener iallefall det...hvis man er så ivrig at man forhåndsbestiller no, så regner jeg med at man er entusiast..og da så = amatør i dette tilfellet :)

Hey!

Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene :oops:

Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke..

Hvis du ikke kan avbestille:

• Pant ALT du finner

Ikke kjøp unødvenige saker som brus, potetgull, osv

Skru av lyset når du ikke er i det rommet :p

Spør ALLE (du kjenner(?)): "oi, mangler 10kr til lunch, har du noe å avse?"

ikke kjør for fort, eller kjør på rødt! bot er ikke gøy!

Lykke til, ellers har du sikkert noe du kan selge (på datan)...

Går ut i fra at siden du faktisk KJØPER TT, så er du ikke av typen som laster ned, brenner og selger... Menne... $$$$

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...