Rippey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hey! Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene :oops: Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke.. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Svaret er enkelt ...... prostitusjon+++! Nei men seriøst, avbestill den driten din og kjøp den på elkjøp. Der koster den kun 179,- eller . no. Der skal jeg kjøpe. Hadde ikke giddi å gitt 300,- når det er mulig å få den 40% billigere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 peppes film deal med TT koster jo 300 spenn jo Gå og kjøp den et annet sted du. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen Jupp! Har skaffet meg to tårn, på en måte som det ikke er helt lov å snakke om her, slik at jeg slipper å kjøpe den kjipe versjonen! Venter til november med å bruke penger! 8) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hey! Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene :oops: Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke.. Du kan jo starte et pyramidespill på forumet... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen hehe, ja jeg mener iallefall det...hvis man er så ivrig at man forhåndsbestiller no, så regner jeg med at man er entusiast..og da så = amatør i dette tilfellet Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hey! Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene :oops: Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke.. Hvis du ikke kan avbestille: Pant ALT du finnerIkke kjøp unødvenige saker som brus, potetgull, osv Skru av lyset når du ikke er i det rommet Spør ALLE (du kjenner(?)): "oi, mangler 10kr til lunch, har du noe å avse?" ikke kjør for fort, eller kjør på rødt! bot er ikke gøy! Lykke til, ellers har du sikkert noe du kan selge (på datan)... Går ut i fra at siden du faktisk KJØPER TT, så er du ikke av typen som laster ned, brenner og selger... Menne... $$$$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå