WonderboyR Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Hei dere, Jeg sliter med at OS ikke gjenkjenner Sandisk Extreme Pro SDHC 95MB/s class 10 16GB minnekort på en stasjonær-PC kjørende Windows 7. Minnekortleseren sitter på en Dell U2711-skjerm og det er ingen reaksjon når kortet dyttes inn i leseren. Stusser på dette da Dell spec for skjermen sier at denne 1 in 8 card reader skal støtte SDHC. http://support.euro....en/ug/about.htm "SD includes HS-SD, MiniSD and SD Micro. SD v2.0 spec includes SDHC." Noen som vet hva som må gjøres for å få kortet gjenkjent??? Jeg bruker dette kortet til å ta opp film på høyeste oppløsning og framerate på et Canon 60D-kamera. Class 4 var for lite til dette.. Endret 25. juni 2012 av WonderboyR Lenke til kommentar
WonderboyR Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Hei dere, Jeg sliter med at OS ikke gjenkjenner Sandisk Extreme Pro SDHC 95MB/s class 10 16GB minnekort på en stasjonær-PC kjørende Windows 7. Minnekortleseren sitter på en Dell U2711-skjerm og det er ingen reaksjon når kortet dyttes inn i leseren. Stusser på dette da Dell spec for skjermen sier at denne 1 in 8 card reader skal støtte SDHC. http://support.euro....en/ug/about.htm "SD includes HS-SD, MiniSD and SD Micro. SD v2.0 spec includes SDHC." Noen som vet hva som må gjøres for å få kortet gjenkjent??? Jeg bruker dette kortet til å ta opp film på høyeste oppløsning og framerate på et Canon 60D-kamera. Class 4 var for lite til dette.. Noen med tips? Lurer på om dette finnes en tredjeparts driver som gjør at SDHC-kortet gjenkjennes i win 7? Lenke til kommentar
se# Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Dumt spørsmål sikkert, men du har koblet skjermens USB-hub til PCen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har to av disse skjermene og har ingen problemer med å lese verken SDHC- eller SDXC-kort med dem. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Bruker Dell U2410 og dytter Transcend Secure Digital 32GB SDHC Class 10 inn/ut flere ganger hver dag - aldri noe problem... Endret 26. juni 2012 av flageborg Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Virker det med andre SDHC kort? Lenke til kommentar
WonderboyR Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Dumt spørsmål sikkert, men du har koblet skjermens USB-hub til PCen? Det var årsaken vettu, usb upload-kabelen manglet. Så enkelt var det. Mange takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå