Edward Norton Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 prøvde å kjøpe spotify premium med en gammel epost jeg hadde som var tydligvis blokkert skrev inn kort nr. osv. og måtte logge inn på eposten min men funka ikke.. blir det trukket ut fra min konto da? fikk ikke logga inn på eposten min "A receipt will be sent to your email." men ikke logga inn på emailen min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Du ser vel det på saldoen din? Lenke til kommentar
Edward Norton Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 glemte å nevne at jeg låner kortet til mamma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Da ber du henne om å sjekke saldoen sin. Lenke til kommentar
Edward Norton Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Kan ikke det, vanskelig å forklare hvorfor pga. pappa er hjemme og han liker ikke at jeg driver å kjøper ting heletiden Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Er ikke verre enn at du tar kontakt med spotify, og forklarer problemet. Så antar jeg de bytter til den mailen du ønsker. Lenke til kommentar
Edward Norton Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Er ikke verre enn at du tar kontakt med spotify, og forklarer problemet. Så antar jeg de bytter til den mailen du ønsker. jeg fucka opp alt igjen.. jeg trenge ikke tilgang til min orginale email så jeg lagde en ny og kjøpte på begge.. den orginale emailen min er facebooken min og alt og den nye har ikke en dritt på facebook ÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! har allerede kontakted spotify om å fjerne premium på den orginale emailen.. fml Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Og ikke kjøp ting på foreldrene dine sitt kort, få deg et sånn visa gavekort i stedet. Lenke til kommentar
Edward Norton Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Og ikke kjøp ting på foreldrene dine sitt kort, få deg et sånn visa gavekort i stedet. har far og mor fra 1800 tallet så det skjer aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå