smith1234 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 haha , beklager kanskje useriøst spørsmål.. men har i det siste overhørt mange snakke om "for trang", "hun var for trang" ?? Er det også noe nå da? Haha, hva menes med dette? Tenkte gutta var glad bare de fikk seg et ligg, skal de/derre begynne å klage på at jenta var for trang å? Er det vondt til dere eller hva?! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Det kan vel være vanskelig å få fantestaven inn? Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Vel, hvis damen er for trang, så gjør det vel sannsynligvis at det blir vondere for henne? Og hvis det er vondt for henne, så får jo ikke gutten akkurat peist på heller, og blir da holdt litt tilbake, noe som kanskje ikke er å foretrekke... Lenke til kommentar
smith1234 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Vel, hvis damen er for trang, så gjør det vel sannsynligvis at det blir vondere for henne? Og hvis det er vondt for henne, så får jo ikke gutten akkurat peist på heller, og blir da holdt litt tilbake, noe som kanskje ikke er å foretrekke... så det blir ikke vondt i det heletatt for gutten? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jo, det kan skje. Var sammen med ei på 14 der det var vanskelig å få inn noe annet enn fingeren. Men akkurat som forhuden så er det noe som blir tøyd og strekt over tid, så det vil gå seg til jo mer man prøver. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg vet ikke om man kan være for trang, men trang og ikke våt nok kan være vondt. Det er vondt om damen setter seg på kuken min og presser nedover for å tvinge den inn. Det strekker over alt. Trangt er bare digg, men det må være glid. Anonym poster: 737f068f8ec2237cb18ec58625fdea03 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 For å svare på spørsmålet, ja, det kan være for trangt der, men problemet kan også være at ikke dama er våt nok. Det er ikke digg når du føler at strengen kan ryke når som helst - tro meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg